Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Okei, sori, mun virhearvio.

Salaliittoteorioita ahmivilla ja niihin uskovilla on sellaiset kuvat. Hyvät musavalinnat
Jännä muuten millasia mielikuvia ihmisillä syntyy heille tuntemattomista ihmisistä, mulle on joskus ehdotettu että laittaisin hakaristin sinne kun kerran olen tällanen kivikova natsirasisti (tämä siis ko. henkilön mielipide eräässä ryhmässä, kun kerroin että maahanmuuttajat jotka syyllistyvät rikoksiin, pitäisi laittaa kotimatkalle = pois Suomesta).
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Lispetti
En tee, vaan käytän kieliä, joita osaan hyvin tai vähän. Mä kysyn lähinnä kiinnostuksesta, että mitä kieliä osaat.
Englantia puhun, kirjoitan ja ymmärrän melko sujuvasti (ainoastaan bisnesenkku vielä takkuilee).
Ymmärrän Ruotsia, mutta en juurikaan puhu sitä(syystä etten pidä siitä), melko hyvin. Italiaa ymmärrän jonkun verran ja joitakin lauseita osaan Turkin kielellä ja myös ymmärrän.
 
Tässä videossa käy hyvin ilmi valtamedian mahti.


Osalla Usalaisista ei ole käsitystä Trumpin saavutuksista koska niistä ei infota kansalaisille. Valtamedia on kuin Suomessakin: pelkkää Trumpin haukkumista ja halveksuntaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Tässä videossa käy hyvin ilmi valtamedian mahti.


Osalla Usalaisista ei ole käsitystä Trumpin saavutuksista koska niistä ei infota kansalaisille. Valtamedia on kuin Suomessakin: pelkkää Trumpin haukkumista ja halveksuntaa.
Onko ne saavutuksia jos ne ei näy missään kansalaisille? Eli mikään ei oo muuttunut vaikka suuria saavutuksia on tehty
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Mun_oikeisto_pilalla
Kaikki Lisbethin ja Elenan jankutuksesta on suoraan persurobottien pelikirjasta. Toistetaan, toistetaan ja toistetaan. Ja kun samaa asiaa toistetaan tarpeeksi, toivotaan että se joidenkin päähän alkaa muodostua totuudeksi. Toki heille itse näin jo käynyt. On tuo salaliittopersuhörhöily sellaista.

Ei se miksikään siitä muutu. Sen takia on hyvä, että tämmöistä porukkaa pääsee mahdollisimman vähän korkeammille tasoille. Toki tekee omia tuhojaan ruohonjuuritasollakin.

Heillä on agenda ja sitä edesauttavat. Ovat ns. hyödyllisiä idiootteja ns. Putinin ja muiden demokaratian kannalta. Tietenkään muutama tuollainen ei aiheuta paljoa harmia, mutta kun samanlaista porukkaa on enemmän, niin kyllä se sitten vaikuttaa.

Tästä on tullut valtavirtaa ja etenkin nettifoorumeilla se on yksi suurimpia liikkeitä. Kaipa tälle on nimikin, USA:ssa tällä on pidemmät perinteet ja se selittää itsessään Trumpien valtaannousua ja sitä, että emme ole tulevaisuudessakaan turvassa.

Todella harmillista, että tämä paska lokaa nykyään jo ns. "kunnollista oikeistoa". Semmoinen rebujen olisi pitänyt olla. Sellainen Suomessa Kokoomus voisi olla. Mut ei... pellkkää demokratian rakenteita nakertavaa trollailua ja räksytystä.

Watch Out!
 
Lailaia
Väittely on näidenkanssa turhaa. Mutta se jää jännäksi nähdä, että myöntävätkö Trumpin tappion edes 20.1.

Mulla on teille kysymys: Olisitteko te tyytyväisiä jos Trump kaappaisi vallan? Olisiko se parempi vaihtoehto kuin se, että USA pysyisi demokratiana ja Bidenistä tulisi pressa.

Vielä selvennyksenä: Jos Trump kaappaisia vallan, niin USA ei olisi enää demokratia. Eli olisi ns. diktatuuri. Esimerkkinä diktatuurista voin mainita Venäjän (entinen Neuvostoliitto, joka myös oli diktatuuri).
 
vierailija
Jännä muuten millasia mielikuvia ihmisillä syntyy heille tuntemattomista ihmisistä, mulle on joskus ehdotettu että laittaisin hakaristin sinne kun kerran olen tällanen kivikova natsirasisti (tämä siis ko. henkilön mielipide eräässä ryhmässä, kun kerroin että maahanmuuttajat jotka syyllistyvät rikoksiin, pitäisi laittaa kotimatkalle = pois Suomesta).
No se on kyllä totta.

Oho, no se oli aika kova ja ikävä väite! Minäkin haluaisin rikolliset pois, mutta ei sentään niin, että vaan poistetaan maasta, täytyyhän heitä rangaista! Miten se sitten tapahtuisi?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
mun vasemmisto pilalla
Kaikki vihervassarien jankutuksesta on suoraan ituhippien pelikirjasta. Toistetaan, toistetaan ja toistetaan. Ja kun samaa asiaa toistetaan tarpeeksi, toivotaan että se joidenkin päähän alkaa muodostua totuudeksi. Toki heille itse näin jo käynyt. On tuo salaliittoviherhörhöily sellaista.

Ei se miksikään siitä muutu. Sen takia on hyvä, että tämmöistä porukkaa pääsee mahdollisimman vähän korkeammille tasoille. Toki tekee omia tuhojaan ruohonjuuritasollakin.

Heillä on agenda ja sitä edesauttavat. Ovat ns. hyödyllisiä idiootteja ns. Bidenin ja muiden sosialistien kannalta. Tietenkään muutama tuollainen ei aiheuta paljoa harmia, mutta kun samanlaista porukkaa on enemmän, niin kyllä se sitten vaikuttaa.

Tästä on tullut valtavirtaa ja etenkin nettifoorumeilla se on yksi suurimpia liikkeitä. Kaipa tälle on nimikin, USA:ssa tällä on pidemmät perinteet ja se selittää itsessään sosialistien valtaannousua ja sitä, että emme ole tulevaisuudessakaan turvassa.

Todella harmillista, että tämä paska lokaa nykyään jo ns. "kunnollista vasemmistoa". Semmoinen demujen olisi pitänyt olla. Sellainen Suomessa SDP voisi olla. Mut ei... pelkkää demokratian rakenteita nakertavaa trollailua ja räksytystä.

Watch Out!
teksti sopii teillekin kuin nyrkki silmään
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Onko ne saavutuksia jos ne ei näy missään kansalaisille? Eli mikään ei oo muuttunut vaikka suuria saavutuksia on tehty
No luonnollisesti asioita on muuttunut. Ihan esimerkkinä: työpaikkoja on tullut lisää.
Eikä Trump vaikuta yhtään mielenvikaiselta tai masentuneelta:
:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ai että teet rikoksen ja saat lähteä vapaasti? No ei tosiaan olisi mikään rangaistus.
Suomessa monesta pahastakin rikoksesta pääsee ehdollisella ja jopa päiväsakoilla, noi nauraa näille tuomioille vaan täällä...mutta saattais hymy hyytyä siinä vaiheessa kun sossu/kelatuet loppuis ja taskusta löytyis menolippu muualle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kaikki Lisbethin ja Elenan jankutuksesta on suoraan persurobottien pelikirjasta. Toistetaan, toistetaan ja toistetaan. Ja kun samaa asiaa toistetaan tarpeeksi, toivotaan että se joidenkin päähän alkaa muodostua totuudeksi. Toki heille itse näin jo käynyt. On tuo salaliittopersuhörhöily sellaista.

Ei se miksikään siitä muutu. Sen takia on hyvä, että tämmöistä porukkaa pääsee mahdollisimman vähän korkeammille tasoille. Toki tekee omia tuhojaan ruohonjuuritasollakin.

Heillä on agenda ja sitä edesauttavat. Ovat ns. hyödyllisiä idiootteja ns. Putinin ja muiden demokaratian kannalta. Tietenkään muutama tuollainen ei aiheuta paljoa harmia, mutta kun samanlaista porukkaa on enemmän, niin kyllä se sitten vaikuttaa.

Tästä on tullut valtavirtaa ja etenkin nettifoorumeilla se on yksi suurimpia liikkeitä. Kaipa tälle on nimikin, USA:ssa tällä on pidemmät perinteet ja se selittää itsessään Trumpien valtaannousua ja sitä, että emme ole tulevaisuudessakaan turvassa.

Todella harmillista, että tämä paska lokaa nykyään jo ns. "kunnollista oikeistoa". Semmoinen rebujen olisi pitänyt olla. Sellainen Suomessa Kokoomus voisi olla. Mut ei... pellkkää demokratian rakenteita nakertavaa trollailua ja räksytystä.

Watch Out!
Moneskohan tällainen samanlainen viesti tämä sinulta on?

Taisin siis taas osua kipeään kohtaan.:sneaky:
(Trumpin saavutukset ovat myrkkyä eräille)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Suomessa monesta pahastakin rikoksesta pääsee ehdollisella ja jopa päiväsakoilla, noi nauraa näille tuomioille vaan täällä...mutta saattais hymy hyytyä siinä vaiheessa kun sossu/kelatuet loppuis ja taskusta löytyis menolippu muualle.
No se on kyllä totta ja talousrikoksista saa kovat rangaistukset mut ihmiseen kohdistuvista ei todellakaan riittävän kovia!
 
vierailija
Kaikki Lisbethin ja Elenan jankutuksesta on suoraan persurobottien pelikirjasta. Toistetaan, toistetaan ja toistetaan. Ja kun samaa asiaa toistetaan tarpeeksi, toivotaan että se joidenkin päähän alkaa muodostua totuudeksi. Toki heille itse näin jo käynyt. On tuo salaliittopersuhörhöily sellaista.- - -
Hyvä kirjoitus!

Tuntuu kuin on syntynyt uusi ÄVV-20, Älyvapaa virus 2020 -pandemia :eek:

Se leviää väistyvän presidentin kannattajakunnassa tyrmäävällä vauhdilla. Saa päästämään suusta loputtomia valheita ja naurettavia salalittoja. Se estää tehokkaasti kriittisen ajattelun, ja höllää kielenkannat päästämään pelkkää tuubaa ilmoille
 
Hyvä kirjoitus!

Tuntuu kuin on syntynyt uusi ÄVV-20, Älyvapaa virus 2020 -pandemia

Se leviää väistyvän presidentin kannattajakunnassa tyrmäävällä vauhdilla. Saa päästämään suusta loputtomia valheita ja naurettavia salalittoja. Se estää tehokkaasti kriittisen ajattelun, ja höllää kielenkannat päästämään pelkkää tuubaa ilmoille
Taisit katsoa tämän kun noin otti taas noin koville:
( :X3: )
 

Yhteistyössä