Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
="Elena777
Olet muuten ensimmäinen ihminen joka kuvaa nauruani rö höna uruksi...ja mä en ymmärrä tuota peukuttamisp akk omi ellettä sulla ja jollakin toisella? Mitäpä jos pyytäisit yll äpid olta niiden po ista mista, jos noin häirii?==

Sinähän olet kuin ar cees heen o s u-ttu ka rhhuemo

Näyttäähän tämä : laugh : rröh ön aurulta. Ja itse peu kut telet kokoajan tr umppi mielisiä mu stia, lähinnä Lissua

Per ään kuu lut an sinulta syv äise väi syyttä, en aio pyytää mitään p ois tam ista ken enkä än tuo tokseen liittyen
Miten voi joku tykkäys tuntua noin pahalle? Mitä jos hyppäisit tästälähin mun viestit yli, tulen jatkossakin tykkäilemään mistä haluan.
Jaxuhalit.
 
Täällä on tosi moni ollut Trumpin puolella ja puolestellut häntä. Toki jotkut menee sen taakse, että "kaksi huonoa ehdokasta", mutta mielestäni tuo on selittelyä. Voisiko palstan mustat myöntää, että ovat olleet väärässä Trumpin suhteen. Hän on ollut aivan kamala presidentti ja tämä loppunäutös vaan pahentaa asiaa.t

Lisbethiltä en nyt odota mitään, mutta muut. Tai ehkäpä Echolta ei myöskään tarvi sitä odottaa. Koska jos elää Raamatun ennustuksien uhkakuvissa, sopiikin että ne pitää.

Mutta M1es, Elena777, Aivansama ja keitä teitä nyt olikaan.

Olishan hauskaa huomata, että M1es myöntäisi olleen väärässä. Tosin olen varma, että se on mahdotonta. Ei se, että olisit väärässä vaan se, että myöntäisit sen. Siinä asiassa muistutat Trumpia tai Paavo Väyrystä.
Tää sun kysymykses/vaatimukses on ihan pöhlö.
"Voisiko palstan mustat myöntää, että ovat olleet väärässä Trumpin suhteen. Hän on ollut aivan kamala presidentti ja tämä loppunäutös vaan pahentaa asiaa."
Kyseessä on mielipideasia, sama kuin toinen pitää sinapinkeltaisesta ja toisen mielestä se on kamala väri.
Mun näkökulmasta Trump on ollut ihan hyvä, eikä presidentinvaalien häviäminen sitä mielipidettä muuta.
No sitten toki muuttunee jos se aiheuttaa lopputyökseen jonkun ydinsodan tms. mutta mielipiteen muuttamiseen jokaisella on oikeus, toisaalta ei sekään vaikuta siihen miten kautensa on hoitanut...

Trumpilla on vaan liian paha pakkomielle twiittailuun.
 
talla
Miten voi joku tykkäys tuntua noin pahalle? Mitä jos hyppäisit tästälähin mun viestit yli, tulen jatkossakin tykkäilemään mistä haluan.
Jaxuhalit.
Tajuatko itse kuinka sekavia kirjoittelet? :eek: No tuskin :whistle:

Kirjoitit edellä minun "peukuttamispakkomielteestä" (aika vähän olen), ja valitit kun kuvailin nauruhymiötäsi röhöksi.

Mitä jos hyppäisit tästälähin mun viestit yli, miten voi joku tykkäys tuntua noin pahalle? :ROLFMAO:
 
Uskon, että tässä on joku taktinen veto, että Sidney hoitaa Dominion keissiä ja Team Trump muuta.

Tässä tuoretta uutista:

 
Tajuatko itse kuinka sekavia kirjoittelet? No tuskin

Kirjoitit edellä minun "peukuttamispakkomielteestä" (aika vähän olen), ja valitit kun kuvailin nauruhymiötäsi röhöksi.

Mitä jos hyppäisit tästälähin mun viestit yli, miten voi joku tykkäys tuntua noin pahalle? :ROLFMAO:
No onneks sun viestit on niin selviä:rolleyes:
 
Joo, se on Lissu joka nuo linkit lähinnä laittelee. Sinä sitten seuraat (mutta et tietenkään niinkuin lammas, ei tietenkään).


Jota sitten sinä aika pian kommentoit:


Että katotaan vaan.

Ja tuo viittauksesi siihen, että "mistäs tiedät ettei oma tietolähteesi ole feikkinyyssin levittäjä." Ne on useat eri lähteet, jotka toimivat sillä periaatteella, että levittävät oikeaa tietoa. Nuo isot mediat menettävät uskottavuutensa jos tekevät työnsä huonosti. Jos levittävät valheita, siitä putoaa päitä. Mut tämähän ei tietenkään mene jakeluun. Jälleen kerran sulle se yksi irrallinen tubettaja voittaa monesta eri lähteestä tulleen saman uutisen.
Ei täällä mitään faktoja juurikaan pystytä esittämään. Me vaihdamme mielipiteitä ja infoa. Jokainen jalostakoon infoa kuten haluaa ja vetäköön omat uskomuksensa ja mielipiteensä siitä. Mutta, minun mielestä ei ole kovin fiksua mennä henkilöihin tai hätääntyä/suuttua toisen mielipiteestä.

Näyttää selkeästi sille, että joidenkin mielipiteet ottavat toisilla tosi koville.:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei kukaan arvuuttele Trumpin epävakautta. Onhan se näkynyt jo 4 v sitten. Fanit tietysti katsoo oranssisten sormien läpi
Jos jostakin ihmisestä kirjoitetaan vain pelkkää negatiivista, jopa halveksivaan ja vihaiseen sävyyn. Kaikki positiivinen aikaansaannos joko dissataan tai kerrotaan (harvoin) aikaansaannoksesta jotakin, mutta, ei kuitenkaan unohdeta dissata ”uutisen” lopussa henkilöä - eikö herätä kysymyksiä?

Itse olen oppinut jo nuorena, että kolikolla on kalsi puolta, siksi kai ihmetykseni tuosta halveksunnasta ja negatiivisten uutisten tulvasta sai minut tutkimaan asiaa tarkemmin.
Löytyihän niitä hyviä asioita, itseasiassa roppakaupalla. Oli ihan hyvä nähdä se toinenkin puoli, muuten olisin samassa uskossa kuin eräät jotka Trumpia tuntuvat vihaavan sydämensä pohjasta, eivätkä näe hänessä mitään hyvää (kirjoituksista päätellen).
Nyt näitä valtamedian dissaavia ”uutisia”=mielipiteitä lukee virne kasvoilla. On jännä seurata miten varomattomiksi ”toimittajat” muuttuvat kun aina on koetettava tehdä Trumpista hirviö.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
On kyllä aika aikamoinen matami - voimakas ja fiksu. Oon yrittänyt vähän seurata.
....ja syrjään heivattu matami

MTV: Väitteet vaalivilpistä, kommunistien luomista vaalikoneista ja salatusta äänivyörystä liikaa jopa Trumpin lakitiimille – pyörtävät puheensa Sidney Powellin osallisuudesta tiimiin


Yhdysvaltain istuvan presidentin Donald Trumpin kampanjatiimi yritti sunnuntaina etäännyttää itseään asianajaja Sidney Powellista sen jälkeen, kun tämä oli muun muassa esittänyt konservatiiviselle Newsmax-uutiskanavalle räikeitä väitteitä vaalivilpistä Georgian osavaltiossa.

Trumpin henkilökohtainen asianajaja Rudy Giuliani kertoi Hillin mukaan, ettei Powell ole osa Trumpin lakitiimiä.
– Sidney Powell harjoittaa lakia omillaan. Hän ei ole Trumpin lakitiimin jäsen, Giuliani sanoi tiedotteessa.
– Hän ei myöskään ole presidentin henkilökohtainen asianajaja.

Powell on kuitenkin esiintynyt aiemmin lehdistötilaisuuksissa osana lakitiimiä. Lisäksi Trump on itse lukenut noin viikko sitten Twitterissä Powellin olevan osa lakitiimiä, joka vastaa oikeushaasteista, joilla Trumpin kampanja yrittää kääntää presidentinvaalien tuloksen mieleisekseen.
 
vierailija
....ja syrjään heivattu matami

MTV: Väitteet vaalivilpistä, kommunistien luomista vaalikoneista ja salatusta äänivyörystä liikaa jopa Trumpin lakitiimille – pyörtävät puheensa Sidney Powellin osallisuudesta tiimiin


Yhdysvaltain istuvan presidentin Donald Trumpin kampanjatiimi yritti sunnuntaina etäännyttää itseään asianajaja Sidney Powellista sen jälkeen, kun tämä oli muun muassa esittänyt konservatiiviselle Newsmax-uutiskanavalle räikeitä väitteitä vaalivilpistä Georgian osavaltiossa.

Trumpin henkilökohtainen asianajaja Rudy Giuliani kertoi Hillin mukaan, ettei Powell ole osa Trumpin lakitiimiä.
– Sidney Powell harjoittaa lakia omillaan. Hän ei ole Trumpin lakitiimin jäsen, Giuliani sanoi tiedotteessa.
– Hän ei myöskään ole presidentin henkilökohtainen asianajaja.

Powell on kuitenkin esiintynyt aiemmin lehdistötilaisuuksissa osana lakitiimiä. Lisäksi Trump on itse lukenut noin viikko sitten Twitterissä Powellin olevan osa lakitiimiä, joka vastaa oikeushaasteista, joilla Trumpin kampanja yrittää kääntää presidentinvaalien tuloksen mieleisekseen.
Äläs nyt hössätä siellä, Lissu tulee kertomaan meille, miten asianlaita on ;) Odotellaan rauhassa vaan..
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Aijjuu,

Tää Sidneyjuttu on vaan hämäystä kaikki ja toonaltti julistetaan kuin puskista sittenkin jatkokaudelle
Nonni, hyvä kun tajusit! Kaikki muu tieto on valetta, hän kyllä kertoo asiat, miten ne ovat, koska ei meillä ole sellaista kykyä tutkiskella ja koota tietoa eri lähteistä eikä varsinkaan käyttää omia aivojamme, joten maltti on valttia nyt :)
 
vierailija
Who´s next? :sneaky:

"Mr Trump referred to Ms Powell as one of his lawyers in a November 14 post on Twitter.

"Rudy Giuliani, Joseph diGenova, Victoria Toensing, Sidney Powell, and Jenna Ellis, a truly great team, added to our other wonderful lawyers and representatives," Mr Trump said in the tweet."

Who is Sidney Powell, the lawyer the Trump campaign is now distancing itself from?
 
....ja syrjään heivattu matami

MTV: Väitteet vaalivilpistä, kommunistien luomista vaalikoneista ja salatusta äänivyörystä liikaa jopa Trumpin lakitiimille – pyörtävät puheensa Sidney Powellin osallisuudesta tiimiin


Yhdysvaltain istuvan presidentin Donald Trumpin kampanjatiimi yritti sunnuntaina etäännyttää itseään asianajaja Sidney Powellista sen jälkeen, kun tämä oli muun muassa esittänyt konservatiiviselle Newsmax-uutiskanavalle räikeitä väitteitä vaalivilpistä Georgian osavaltiossa.

Trumpin henkilökohtainen asianajaja Rudy Giuliani kertoi Hillin mukaan, ettei Powell ole osa Trumpin lakitiimiä.
– Sidney Powell harjoittaa lakia omillaan. Hän ei ole Trumpin lakitiimin jäsen, Giuliani sanoi tiedotteessa.
– Hän ei myöskään ole presidentin henkilökohtainen asianajaja.

Powell on kuitenkin esiintynyt aiemmin lehdistötilaisuuksissa osana lakitiimiä. Lisäksi Trump on itse lukenut noin viikko sitten Twitterissä Powellin olevan osa lakitiimiä, joka vastaa oikeushaasteista, joilla Trumpin kampanja yrittää kääntää presidentinvaalien tuloksen mieleisekseen.
No nyt nähtiin järkeväksi toimia näin. Eikös Sidney jatka Dominion-keissin parissa?
Veikkaan, että kyseessä on käytännän asiat. Ehkä keissit on edullisempaa/helpompaa vetää tuolla asetelmalla?

Ei heillä mitään erimielisyyksiä asiasta ole ollut. Mitä olen saanut käsitystä...
 
toukokuu-marraskuu
Presidentti Trump erotti ylitarkastajan, joka tutki ulkoministeri Pompeon toimia
Valkoinen talo on vahvistanut eron muttei sen syytä.

16.5. 09:51

-------------------------
Oikeusministeri: Trump on erottanut lähipiiriään tutkineen syyttäjän – Trump kiistää osallisuutensa

20.06.2020 klo 23:58
Yhdysvalloissa Trumpin hallinto aloitti perjantaina kädenväännön vaikutusvaltaisen New Yorkin piirisyyttäjän kanssa.
------------------------------
JULKAISTU 11.11.2020 05:16 (PÄIVITETTY 11.11.2020 11:36)

Jo neljäs korkea-arvoinen virkamies on eronnut tai erotettu Yhdysvaltain puolustusministeriöstä Pentagonista lyhyen ajan sisällä, kertoo CNN.

Istuva presidentti Donald Trump erotti puolustusministeri Mark Esperin aiemmin tällä viikolla. Tämän jälkeen myös kolme virkamiestä on lähtenyt tai erotettu ministeriöstä, viimeisenä sotilastiedustelun alivaltiosihteeri Joseph Kernan.
---------------------------------------
:whistle:
 

Yhteistyössä