Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Silloin älykäs pressa luovutti vallan ääliölle!

Tuskin Obama ja koko maailma arvasi, kuinka umpihullu narsistinen psykopaatti astui virkaan.
Ja kansalle valkeni, siksi harvinaista kyllä (mutta ihan ymmärrettävää) pressa vaihtuu jo ensimmäisen kauden jälkeen. JIPPII
Älä vielä ilakoi. Trump on edelleen presidentti ja hyvinkin saattaa jatkaa tehtävässään.:sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vastavoima
Mä olen niitä joskus tänne laittanut, mutta laita googleen vaikka Biden touching kids tai jotain vastaavaa.
Mä haluan keskittyä nyt kirjoitteluun täällä, en sulle linkittelyyn.

Ai niin, löytyy myös videoita missä seksuaalisesti häirityt naiset kertovat kokemuksistaan Bidenin ''käsittelyssä''.
Kieltämättä vastenmielistä. Näkyvät isot pojat olevan usein vinksahtaneita, Putinista löytyy samaa, agenttihan tapettiin kun julkaisi sen tiedon.

Trump on ikävästi ollut kyllä oksettavan Epsteinin kaveri, mitä on saarella touhuttu?
 
Trump on ikävästi ollut kyllä oksettavan Epsteinin kaveri, mitä on saarella touhuttu?
ja molemmat Clintonit, Biden on sitten piilotellut poikansa rikoksia ja käpälöinyt avoimesti lapsia ja naisia....silti mediaa kiinnostaa vain: Mitäs se Rumppi ommahtana tehä vae mahtoko tehä mittää? No kyllähän se ainakin jottai on tehny??''
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No johan sitä on käyty. Ja trumpin valitukset hylätty. Keskittyis loppu qjan johtamaan maataan eikä omia etui. No siis voihan sen tilisiirrolla siirtää sen 100 mun tilille.
Eihän niitä tiukkoja keissejä ole vielä viety edes oikeuteen:


Trump on jatkanut ihan normaalisti töitään. Alensi muun muassa insuliinin hintaa vastikään.
 
vastavoima
ja molemmat Clintonit, Biden on sitten piilotellut poikansa rikoksia ja käpälöinyt avoimesti lapsia ja naisia....silti mediaa kiinnostaa vain: Mitäs se Rumppi ommahtana tehä vae mahtoko tehä mittää? No kyllähän se ainakin jottai on tehny??''
Kai on jotain golfinpeluun lisäksi :whistle:

 
Kieltämättä vastenmielistä. Näkyvät isot pojat olevan usein vinksahtaneita, Putinista löytyy samaa, agenttihan tapettiin kun julkaisi sen tiedon.

Trump on ikävästi ollut kyllä oksettavan Epsteinin kaveri, mitä on saarella touhuttu?


”Trump had an alarmingly close friendship with Epstein, but there has not been any concrete evidence to suggest that he was involved in the sex traffiking ring. He told White House reporters that he doesn’t think highly of the late pedophile. “I hadn’t spoken to him in fifteen years,” he stated. “I was not a fan of his, that I can tell you.”
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
100%:sti Bidenin puolella olevalla valtamedialla on vastuu kirjoituksistaan. Hehän tässä lietsovat sotaa kun eivät riittävästi/totuudemukaisesti infoa Usa:n kansaa. Heidän uutiset ovat toistuvasti: ”Miksi todisteita ei esitetä?”, ”Trumpilla on diagnoosi”, Trump hävisi - Biden voitti”, ”Trump on masentunut”, ”Trump on myöntänyt tappionsa” (oli muuten isoin vitsi vähään aikaan), ”Giuliani hikoilee - oh no”

Ja, pelottelevatko he nyt jo terroristi-iskuilla vai mistä tuon keksit?
Lue vaikka 9/11 selontekoa ni selviää sullekki asiat.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ok vetäkääs lyhyt tiivistelmä trumpin kaudesta. Plussat ja miinukset.
Ollaan tehty tämä niin monesti niin annan sulle laiskuuttani ensin tämän:


Ja lisään patriotismin ja rohkeuden poistaa pedofiliaa/korruptiota. Hän on ainoana presidenttinä uskaltanut löhteä sotaan korruptoitunutta valtamediaa vastaan.

Miinukset:
- poliittinen korrektius puuttuu (en ole ihan varma onko tämä sittenkään miinus)
- kraka on väärän värinen ja tukka on huonosti
- koronakeissi (en tosin osaa sanoa olisiko joku osannut hoitaa paremmin)
 
vierailija
Ollaan tehty tämä niin monesti niin annan sulle laiskuuttani ensin tämän:


Ja lisään patriotismin ja rohkeuden poistaa pedofiliaa/korruptiota. Hän on ainoana presidenttinä uskaltanut löhteä sotaan korruptoitunutta valtamediaa vastaan.

Miinukset:
- poliittinen korrektius puuttuu (en ole ihan varma onko tämä sittenkään miinus)
- kraka on väärän värinen ja tukka on huonosti
- koronakeissi (en tosin osaa sanoa olisiko joku osannut hoitaa paremmin)
Oota vastaan tohon vikaan mutta eikö sanna oo hoitanu tosi hyvin. Tuli sulut ja muut ajoissa?. Nyt meen lukeen.
 
Lis menin googleen ni siellä oli tällänen. Lääkkeiden hinnat nousivat taas usassa. Tän vuoden uutinen.
Häh?
Mä löysin tällaisen (tän viikon uutinen) - anteeksi laiskuuteni:

 
vierailija
En oo kovin montaa viestiä lukenut tästä ketjusta, mutta ilmeisesti suurin osa palstan mustista trumpisteista myöntää tappionsa. Tai ainakin kaikonnut takavasemmalle nuolemaan haavojan.

Lissu sitten ainoana poikkeuksena. Elena kin ilmeisesti myöntänyt tappionsa.
 
Oota vastaan tohon vikaan mutta eikö sanna oo hoitanu tosi hyvin. Tuli sulut ja muut ajoissa?. Nyt meen lukeen.
Oon tosi väärä ihminen keskustelemaan koronasta tai lääkkeistä.

Olen rokotekriittinen ja mielipiteitäni koronasta en viitsi edes kirjoittaa tässä.

Länsimainen lääketeollisuus (useimmat) on pelkkää markkinatalouden vouhotusta. Lääkkeet koukuttaa ja kohta sivuoireita hoidetaan toisella lääkkeellä - sen sijaan, että juurisyytä lähdettäisi etsimään/poistamaan.
Sen myönnän että lähimmäiseni ja minä olemme perusterveitä, eikä käytetä mitään lääkkeitä, että omakohtaista kokemusta ei siinä mielessä ole. Maalaisjärkeni vaan kehoittaa olemaan kriittinen ja tutkimaan tarkkaan asioita.

Saa kivittää. *avaa sontsan*
 
Huutonaurua
”Trump had an alarmingly close friendship with Epstein, but there has not been any concrete evidence to suggest that he was involved in the sex traffiking ring. He told White House reporters that he doesn’t think highly of the late pedophile. “I hadn’t spoken to him in fifteen years,” he stated. “I was not a fan of his, that I can tell you.”
BUUH BUUH HAHH HAA


Eihän kukaan muu usko sitä kuin te muutamat täällä
 
vierailija
Häh?
Mä löysin tällaisen (tän viikon uutinen) - anteeksi laiskuuteni:

Joo toi oli hyvä uutinen kylmikset kulki. En oo vuosiin oikeen seurannu politiikkaa. Miten se iran keissi oli yksipuolinen?. Ja miten se muuri estää maahanmuuttoa. Miksi obamacare oli huono?.
 

Yhteistyössä