Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
POWELL: “Smartmatic has been associated with the Venezuelan government led by Hugo Chavez, which is openly hostile to the United States.”
THE FACTS: To be clear, Chavez is not leading the Venezuelan government because he is dead. He died in 2013.
As well, Dominion does not have any ties to Venezuela, according to Eddie Perez, a voting technology expert at the OSET Institute, a nonpartisan election technology research and development nonprofit. Dominion was founded in Canada. The company says it is a competitor with Smartmatic, not a partner.
Smartmatic is incorporated in Florida by Venezuelan founders. The company states on its website that it’s not associated with governments or political parties of any country.
 
Hävityissä jutuissa kesken?
pennsylvanian päätös oli ” ilman oikeutta valittaa” vaikka Trump luulee voivansa valittaa.

mut juu, mä meen ruokaa tekemään tulihan jo todistettua et sä et puhu samasta asiasta ja sekoitat mun sanomisiksi sun omia väitteitä.
Katso tuo video minkä linkkasin. Siinä Sidney kertoo saman mitä minä olen kertonut, mitä sinä et ole uskonut.

Juu minäkin sain juuri lenkin juostua, nyt tsillataan! Rattoisaa ruoanlaittohetkeä sinne!❤
 
Käsittämätöntä vouhotusta Usan vaaleista...
No onhan tämä kieltämättä melko eeppistä. Ollaan poistamassa korruptiota Usa:n vaaleista, iso keissi kyseessä. Pakosti tätä on valmisteltu vuosia. Ainakin sopii toivoa!
Tämä tempaa mukaansa koko maailman vaalijärjestelmät, siksi epäilyttää itseänikin, että riittävätkö rahkeet - tuleeko kohta ruumiita etc.
 
vierailija
No onhan tämä kieltämättä melko eeppistä. Ollaan poistamassa korruptiota Usa:n vaaleista, iso keissi kyseessä. Pakosti tätä on valmisteltu vuosia. Ainakin sopii toivoa!
Tämä tempaa mukaansa koko maailman vaalijärjestelmät, siksi epäilyttää itseänikin, että riittävätkö rahkeet - tuleeko kohta ruumiita etc.
Mitään todisteita ei ole tuotu esiin.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä