Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä on tosi moni ollut Trumpin puolella ja puolestellut häntä. Toki jotkut menee sen taakse, että "kaksi huonoa ehdokasta", mutta mielestäni tuo on selittelyä. Voisiko palstan mustat myöntää, että ovat olleet väärässä Trumpin suhteen. Hän on ollut aivan kamala presidentti ja tämä loppunäutös vaan pahentaa asiaa.

Lisbethiltä en nyt odota mitään, mutta muut. Tai ehkäpä Echolta ei myöskään tarvi sitä odottaa. Koska jos elää Raamatun ennustuksien uhkakuvissa, sopiikin että ne pitää.

Mutta M1es, Elena777, Aivansama ja keitä teitä nyt olikaan.

Olishan hauskaa huomata, että M1es myöntäisi olleen väärässä. Tosin olen varma, että se on mahdotonta. Ei se, että olisit väärässä vaan se, että myöntäisit sen. Siinä asiassa muistutat Trumpia tai Paavo Väyrystä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Toi on aika paljon, mitä pyydät.

Trump julisti olevansa nero, koska tunnisti elefantin. Näillä mainitsemillasi ihmisillä on niin kova tarve olla neroja, eli kun he todennäköisesti tunnistaa elefantit ja seepratkin, niin se tekee niistä varmaan tuplanerot...
 
Miksi teet tästä asiasta niin henkilökohtaisen?
Mä en voi myöntää sellaista, mistä en ole kanssasi samaa mieltä. Olen myös monesti perustellut kantani siihen, miksi pidän Trumpia tänä aikana yhtenä parhaimpana presidenttinä mitä USA olisi voinut itselleen saada.
Miksi sinä et voi myöntää sitä, että et siedä eriäviä mielipiteitä ja yrität väkisin kääntää ihmisten poliittiset mielipiteet itsellesi sopiviksi?
 
vierailija
Miksi teet tästä asiasta niin henkilökohtaisen?
Mä en voi myöntää sellaista, mistä en ole kanssasi samaa mieltä. Olen myös monesti perustellut kantani siihen, miksi pidän Trumpia tänä aikana yhtenä parhaimpana presidenttinä mitä USA olisi voinut itselleen saada.
Miksi sinä et voi myöntää sitä, että et siedä eriäviä mielipiteitä ja yrität väkisin kääntää ihmisten poliittiset mielipiteet itsellesi sopiviksi?
Mites nyt, kun se sotahommakin meni pieleen? Onko se vieläkin yhtä hyvä?
Mitäs muita sulla oli, saanut talouden nousemaan.... lainarahalla. Se ei vissiin haitannut?
 
vierailija
Miksi teet tästä asiasta niin henkilökohtaisen?
Mä en voi myöntää sellaista, mistä en ole kanssasi samaa mieltä. Olen myös monesti perustellut kantani siihen, miksi pidän Trumpia tänä aikana yhtenä parhaimpana presidenttinä mitä USA olisi voinut itselleen saada.
Miksi sinä et voi myöntää sitä, että et siedä eriäviä mielipiteitä ja yrität väkisin kääntää ihmisten poliittiset mielipiteet itsellesi sopiviksi?
No tässä on kyllä niin jykevä statement, että ei tarvi ruveta väittämään vastaan. En mä myöskään ryhtyisi väittämään vastaan näille ihmisille:


Oletko myös sitä mieltä, että tää vaalien jälkeinen venkoilu on ok?
 
vierailija
Haittaaks sua kun Suomi ottaa lainaa?
Minua haittaa, joskus on tosin pakko. USA otti lainaa nousukaudella jo ennen koronaa. Eli Trump otti lainaa todella paljon vaikka meni hyvin. Ja hyvin meni taloudessa monta vuotta putkeen ennen häntä, että ei tarvi pistää hänen ansioksi.

Minä tein tästä henkilökohtaista siksi, että sillä tavalla asiat personoituu ja tulee ns. todeksi. Itse pidän Trumpia surkeana presidenttinä, mutta tottakai minun on hyväksyttävä se, että joku ajattelee toisin. Mutta se, että kävellään demokratian yli toistuvasti, valehdellaan valehtelemasta päästyä saatikka sitten vaalien jälkeinen venkoilu - sitä ei pidä hyväksyä. Mutta sinä siis hyväksyt sen? Vai, etkö siis tunnusta noita mainitsemiani asioita. Sen haluaisin kuulla.
 
Täällä on tosi moni ollut Trumpin puolella ja puolestellut häntä. Toki jotkut menee sen taakse, että "kaksi huonoa ehdokasta", mutta mielestäni tuo on selittelyä. Voisiko palstan mustat myöntää, että ovat olleet väärässä Trumpin suhteen. Hän on ollut aivan kamala presidentti ja tämä loppunäutös vaan pahentaa asiaa.

Lisbethiltä en nyt odota mitään, mutta muut. Tai ehkäpä Echolta ei myöskään tarvi sitä odottaa. Koska jos elää Raamatun ennustuksien uhkakuvissa, sopiikin että ne pitää.

Mutta M1es, Elena777, Aivansama ja keitä teitä nyt olikaan.

Olishan hauskaa huomata, että M1es myöntäisi olleen väärässä. Tosin olen varma, että se on mahdotonta. Ei se, että olisit väärässä vaan se, että myöntäisit sen. Siinä asiassa muistutat Trumpia tai Paavo Väyrystä.
Oliko toinen heistä sinusta hyvä ehdokas? Miten kukaan on ollut myöskään väärässä kenenkään suhteen?

En ole kertaakaan sanonut Trumpia hyväksi ehdokkaaksi. Olen sanonut, että Trump on saanut myös paljon hyvää aikaiseksi mm. pedofiilirinkien suhteen ja korruptoituneiden "oikeudenpalvelijoiden" suhteen. Koskaan ei ole joutunut niin paljon pedofiileja vastuuseen teoistaan kuin Trumpin kaudella ja suurimmilta osin se liittyy hänen herkkyyteensä antaa kenkää ja olla välittämättä vähkään. Hän myös heitti Acostan työministerin paikalta kun selvisi miten Acosta oli junaillut Epstainin keissit. Epstainin rikoskumppani joutui vastuuseen vain siksi, että Trump heivasi syyttäjän, joka ei tehnyt elettäkään ottaakseen kiinni Maxwelliä. Pari viikkoa siitä, kun uusi syyttäjä astui remmiin, oli Maxwell kiinni.
Minulle tämä on merkittävä asia ja kertoo yksin siitä, ettei tyyppi voi olla läpeensä paha, vaikka onkin epävakaa ja heikko ulosannissaan.
Mutta toki, meillä on kaikilla omat juttumme, mitä arvostamme. Ehkei samat asiat merkitse muille niin isosti kuin minulle. Se on ihan fine.

Se, että on ihmisiä, jotka liittyvät median joukkoihin kiusaamaan ja uskovat kaiken juuri sellaisena miten se heille kerrotaan on toki heidän asiansa. Tässä keississä minä en usko asoiden olevan aivan niin mustavalkoisia kuin halutaan antaa ymmärtää.

Minusta sinun tulisi miettiä, miksi tämä asia on sinulle niin henkilökohtainen ja miten et tunnu pääsevän siitä yli? Minulle on yhdentekevää, kuka on jenkeissä presidenttinä. Sensijaan, olen äärimmäisen huolissani Suomen idioottihallituksesta ja vielä enemmän niistä, jotka eivät ymmärrä miten typerä hallitus meillä on.
 
vierailija
Tuohon porukkaan Trumpin valheet ovat uponneet kyllä täysin. Aikaisemmin näille pystyi nauramaan kun aatteli, että on vaan jotain marginaalihörhöjä. Mutta selvästikkin näitä on todella paljon.

Eli Trump määritellyt ihan oman totuutensa ja nämä vaan päättäneet uskoa siihen. Ja tällä pastallakin moni sanoo, että perustele, että on väärässä. Mutta aika mahdotonta aloittaa keskustelua kun jokaikinen asia pitää kyseenalaistaa. Keskustelulle ei ole mitään hyväksyttyjä perusteita kun pitää suunnilleen vääntää siitä, että "perustele, että kaikki media ei ole suurta salaliittoa jne."

Vähän sama kuin uskovaisten kanssa keskustelee ja he sanovat, että perustele että Jumalaa ei ole vaikka todistustaakka pitäisi olla toisinpäin. Samahan näissä on, että väittävät kaiken olevan valetta ja se mihin uskoo on tasoa "joku sano", "Kaikkialla kuulee", "Trump twiittasi".

Ennen nää ihmiset pystyi jättämään aivan omaan arvoonsa. Heitä oli ehkä 5-10 prossaa ihmisistä. Nyt USA:ssa tuohon porukkaan kuuluu 20-30 prossaa, sitten vielä 10-20 prossaa sellaisia jotka ei usko mutta uskovat hyötyvänsä siitä. Ja Suomessakin tää huuhaa-porukka lisääntyy. Eli samalla kun fiksut on fiksumpia, niin sitten vaakakupissa äärihörhöjäkin on enemmän.

Ja vaikka mitä puhutaan näistä antifoista sun muista vasemman laidan äärihörhöistä, niin eipä niiden "totuuksia" toistele presidentti eikä niiden takana ole tuollaista porukkaa.
 
Se, että on ihmisiä, jotka liittyvät median joukkoihin kiusaamaan ja uskovat kaiken juuri sellaisena miten se heille kerrotaan on toki heidän asiansa. Tässä keississä minä en usko asoiden olevan aivan niin mustavalkoisia kuin halutaan antaa ymmärtää.

Minusta sinun tulisi miettiä, miksi tämä asia on sinulle niin henkilökohtainen ja miten et tunnu pääsevän siitä yli? Minulle on yhdentekevää, kuka on jenkeissä presidenttinä. Sensijaan, olen äärimmäisen huolissani Suomen idioottihallituksesta ja vielä enemmän niistä, jotka eivät ymmärrä miten typerä hallitus meillä on.
(y)
 
vierailija
Oliko toinen heistä sinusta hyvä ehdokas? Miten kukaan on ollut myöskään väärässä kenenkään suhteen?
Eikö viimeistään tämä loppunäytös saa silmäsi avautumaan. Hän on nimenomaan läpeensä paha ihminen. Ei toki sille itse mitään voi, narsisti kun on. Toki hänkin tekee joitakin asioita joista koituu hyvää. Varmasti ihan siksikin, että haluaa miellyttää tiettyä porukkaa.
 
Mites nyt, kun se sotahommakin meni pieleen? Onko se vieläkin yhtä hyvä?
Mitäs muita sulla oli, saanut talouden nousemaan.... lainarahalla. Se ei vissiin haitannut?
Trump tietää kyllä mitä tekee. (y)
Usan talous voi hyvin olosuhteisiin nähden ja korona taloudessa näyttäisi olevan terävä V kun Euroopassa ei päästä edes lähellekään tupla veetä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Täällä on tosi moni ollut Trumpin puolella ja puolestellut häntä. Toki jotkut menee sen taakse, että "kaksi huonoa ehdokasta", mutta mielestäni tuo on selittelyä. Voisiko palstan mustat myöntää, että ovat olleet väärässä Trumpin suhteen. Hän on ollut aivan kamala presidentti ja tämä loppunäutös vaan pahentaa asiaa.

Lisbethiltä en nyt odota mitään, mutta muut. Tai ehkäpä Echolta ei myöskään tarvi sitä odottaa. Koska jos elää Raamatun ennustuksien uhkakuvissa, sopiikin että ne pitää.

Mutta M1es, Elena777, Aivansama ja keitä teitä nyt olikaan.

Olishan hauskaa huomata, että M1es myöntäisi olleen väärässä. Tosin olen varma, että se on mahdotonta. Ei se, että olisit väärässä vaan se, että myöntäisit sen. Siinä asiassa muistutat Trumpia tai Paavo Väyrystä.
No mitä kamalaa Trumppi on tehnyt?
 
vierailija
Täällä on tosi moni ollut Trumpin puolella ja puolestellut häntä. Toki jotkut menee sen taakse, että "kaksi huonoa ehdokasta", mutta mielestäni tuo on selittelyä. Voisiko palstan mustat myöntää, että ovat olleet väärässä Trumpin suhteen. Hän on ollut aivan kamala presidentti ja tämä loppunäutös vaan pahentaa asiaa.

Lisbethiltä en nyt odota mitään, mutta muut. Tai ehkäpä Echolta ei myöskään tarvi sitä odottaa. Koska jos elää Raamatun ennustuksien uhkakuvissa, sopiikin että ne pitää.

Mutta M1es, Elena777, Aivansama ja keitä teitä nyt olikaan.

Olishan hauskaa huomata, että M1es myöntäisi olleen väärässä. Tosin olen varma, että se on mahdotonta. Ei se, että olisit väärässä vaan se, että myöntäisit sen. Siinä asiassa muistutat Trumpia tai Paavo Väyrystä.
m1eheltä jopa saattaisin odottaa myöntämistä, hän on pitänyt sordiinoa päällä jo pitemmän aikaa. Aivishan ei ole ollut fanittaja. Muut ovat niin hurmoksessa mielisairaaseen pressaan, etteivät he herää koskaan todellisuuteen

ps Trumpin virkamiehet ovat turhautuneet tuohon dorkaan, ja aloittaneet yhteistyön Voittajan kanssa :)
 
Mä odotan tammikuuhun ja vastaan sulle sitten.
Eikö olekin käsittämätöntä miten media on nimennyt Bidenin presidentiksi eikä intoa ole lähteä lainkaan tutkimaan onko vilppiä tapahtunut, vaikka alustavia todisteita siihen on lukuisia.

Ennen toimittajat olisivat vaikka henkensä uhalla yrittäneet paljastaa vääryyden, oli kyse mistä tahansa!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Tuohon porukkaan Trumpin valheet ovat uponneet kyllä täysin. Aikaisemmin näille pystyi nauramaan kun aatteli, että on vaan jotain marginaalihörhöjä. Mutta selvästikkin näitä on todella paljon.

Eli Trump määritellyt ihan oman totuutensa ja nämä vaan päättäneet uskoa siihen. Ja tällä pastallakin moni sanoo, että perustele, että on väärässä. Mutta aika mahdotonta aloittaa keskustelua kun jokaikinen asia pitää kyseenalaistaa. Keskustelulle ei ole mitään hyväksyttyjä perusteita kun pitää suunnilleen vääntää siitä, että "perustele, että kaikki media ei ole suurta salaliittoa jne."

Vähän sama kuin uskovaisten kanssa keskustelee ja he sanovat, että perustele että Jumalaa ei ole vaikka todistustaakka pitäisi olla toisinpäin. Samahan näissä on, että väittävät kaiken olevan valetta ja se mihin uskoo on tasoa "joku sano", "Kaikkialla kuulee", "Trump twiittasi".

Ennen nää ihmiset pystyi jättämään aivan omaan arvoonsa. Heitä oli ehkä 5-10 prossaa ihmisistä. Nyt USA:ssa tuohon porukkaan kuuluu 20-30 prossaa, sitten vielä 10-20 prossaa sellaisia jotka ei usko mutta uskovat hyötyvänsä siitä. Ja Suomessakin tää huuhaa-porukka lisääntyy. Eli samalla kun fiksut on fiksumpia, niin sitten vaakakupissa äärihörhöjäkin on enemmän.

Ja vaikka mitä puhutaan näistä antifoista sun muista vasemman laidan äärihörhöistä, niin eipä niiden "totuuksia" toistele presidentti eikä niiden takana ole tuollaista porukkaa.
Näinpä. Kaikkein parhaimmat on olleet, että "linkki, ettei ole sanonut näin..." En sitten tiedä, pitäisikö linkata kaikki linkit, joiden takana puhutaan asiasta.
 
vierailija
Eikö olekin käsittämätöntä miten media on nimennyt Bidenin presidentiksi eikä intoa ole lähteä lainkaan tutkimaan onko vilppiä tapahtunut, vaikka alustavia todisteita siihen on lukuisia.

Ennen toimittajat olisivat vaikka henkensä uhalla yrittäneet paljastaa vääryyden, oli kyse mistä tahansa!
Juorut ja huhut ei ole alustavia todisteita, kuten yksi tuomari amerikassa jo lausahti näistä vaalivilppisyytöksistä.

Ja toimittajathan on yrittämässä paljastaa totuuden ja vääryyden, vaikka Trump onkin vihjaillut, että näitä voisi vähän lyödä.
 

Yhteistyössä