Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihana oot....ja kuule mä olin 5v kun ilmotin kaikille, että menen joku päivä isäni kanssa naimisiin...oli nimittäin harvinaisen komee kolli ja mikä ääni!!! Sellanen matala ja 'kehräävä'
Nojoo mekin mentiin serkkulikan kaa naimisiin ja oli kruunut ja kaikki:). Ei noi osotukset nyt pahoi oo.. oliko sun isä kissa kun kehräävä ääni. Voitko laittaa tuubista mallin millanen on kehräävä ääni?. En oo kuullu et sillain jotain kehuttais.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nojoo mekin mentiin serkkulikan kaa naimisiin ja oli kruunut ja kaikki. Ei noi osotukset nyt pahoi oo.. oliko sun isä kissa kun kehräävä ääni. Voitko laittaa tuubista mallin millanen on kehräävä ääni?. En oo kuullu et sillain jotain kehuttais.
En osaa sanoa, mutta sellanen ääni oli miehellä, että moni tykkäs.
Siihen aikaan ei ollut mitään somea (hän kuoli vuonna -89), joten se kaikki oli irl....ja naisia olis ollut joka sormelle ja varpaalle hänellä, mutta oli uskollinen vaimolleen loppuun asti:love::love::love:
 
vierailija
En osaa sanoa, mutta sellanen ääni oli miehellä, että moni tykkäs.
Siihen aikaan ei ollut mitään somea (hän kuoli vuonna -89), joten se kaikki oli irl....ja naisia olis ollut joka sormelle ja varpaalle hänellä, mutta oli uskollinen vaimolleen loppuun asti
Aika kova sälli ettei menny pää pyörälle huomiosta harvat siihen pystyy. Oliko minkä ikänen?.
 
Uskomatonta, että tämmönen ketju kerännyt melkein 1000 viestiä muutamassa päivässä. Toinen osapuoli käyttää disinformaation klassista taktiikkaa yrittäen viedä huomion itse pääasialta. Eli suoltaa tää Elena + Lissu ihan kaikkea mitä youtubesta ja googlaamalla löytää. Kai te tajuatte, että noilla tavoilla löytää ihan mitä vaan haluaa.

Maailma on täynnä Fake sivustoja ja tilejä. Aiko moni feikkitili on osunut Trumpinkin omaan nilkkaan.

Sä Lissu jossain sanoit jotenkin, että etsit vaihtoehtoista tietoa ja todistaa, ettet ole kuin lammas. Ei se todista mitään kriittistä ajattelua, että on melkeinpä kaikessa ns. valtavirtaa vastaan.

Tuntuu, että nimenomaan sut on aivopesty tuohon "not a sheep, think with your own brains". Niinkuin tämä porukka:


Joo sano vaan, että on olkiukko. Mutta jos katot tuon videon, niin tuossa on ihmisiä, jotka ovat kovin ylpeitä, että ajattevat itse. Todellisuudessa vaan koukun kera niellyt tuon propagandan.

Toisaalta mitähän tässä turhaan solkottaa. Se vaan on niin, että vaikka olisi kuinka ilmiselvä asia, niin aina löytyy joku joka ajattelee toisin. Mikös siinä, mutta kannattais todellakin miettiä, että onkohan vaan niellyt jonkun toisen pajunköyden.
Niin, mikä uutinen kannattaa uskoa...hmmm...
Vaikka kuinka dissaatte you tubea ja triviaaleja somettajia siellä - minä en. Heidän ansiostaan olen nähnyt monia haastatteluita ym. juttuja jotka jostakin syystä on sensuroitu. Hämmästytti monesti miksi sensuuri, vaikka kyseessä oli ihan normi haastattelu mikä hetki sitten oli löytynyt esim. fox newsin kanavalta.
Eikä you tube ole suinkaan ainoa alusta mitä seuraan.

Vastaukset uutisen oikeellisuudesta varmasti löytyy jonkinlaisesta yhdistelmästä erilaisia uutisia, jotka löytyy eri medioista.

Eikö olekin jännää, että nykyään saa itse toimia faktantarkastajana ihan vain kun yrittää katsella uutisia. Joku siellä saattaa jäädä kaivelemaan, joku luku, jatkuva parjaaminen tms. ja sitten on yritettävä penkoa miualta, että onko heiltä nyt tullut hiukan muunneltua totuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Emmerdale on ihan huippu!!! En oo tosin nyt muutamaan vuoteen taas kattonna.

t. sitten vissiin muuten vaan mummo, ku töissä pittää käyvvä.
Mä katoin sitä joskus 90-luvulla viimeksi...muistan vaan kun mummoni ei suostunut puhumaan kenenkään kanssa puhelimessa Emmerdalen ja Kaunareiden aikaan :X3:
'Kuka uskaltaa soettoo sillon kun kaanit ja rohkeet alakaa?'':love::love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
– Trump ei ole ainoastaan kärsinyt katastrofaalista poliittista tappiota. Hän kärsii selvästi myös syvästä emotionaalisesta kriisistä. Tämä käytös on jopa epävakaampaa kuin tavallisesti. Kansan kielellä: hän on sekaisin.

Hoitoon vaan! On se kovaa, kun vasta yli 70-vuotiaana täytyy opetella kestämään pettymyksiä. Eihän se voi helppoa olla, täytyy ymmärtää.
 
vierailija
Täh?. Mä en oo ees huomannu mitä trump puhunu tytöstään. Tänään luin ja saahan sitä tyttöään kehua kuka vaan?. Mut oliko se totta et sanoi et treffailis omaa tyttöään?.
Sanoi ja siinä yhdessä haastattelussa, kun heiltä kysyttiin, mikä heitä yhdistää, niiin Ivanka vastasi kiinteistöbisnes ja olikos se golf, niin isikulta sanoi "I was gonna say sex"..

Hyi v..!
 
– Trump ei ole ainoastaan kärsinyt katastrofaalista poliittista tappiota. Hän kärsii selvästi myös syvästä emotionaalisesta kriisistä. Tämä käytös on jopa epävakaampaa kuin tavallisesti. Kansan kielellä: hän on sekaisin.

No wau, olipa sekaisin....varsinkin siinä videolla....siis niinQ oikeesti aivan sekasta.

Eiku oikeesti, ainoa seka noissa jutuissa alkaa olemaan toimittajien tapa väkertää väkisin juttua ko. ihmisestä.
Onneksi tällä kertaa ei keskitytty koko ajan presidentin hiusväriin tai siihen mihin suuntaan tuulenpuuska ne heitti.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä