Tuohonkin vetoon lähtisin. Mikä panos? 200 ois ok mulle.
poika 17.09.2021 #3 101 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Tuohonkin vetoon lähtisin. Mikä panos? Click to expand... 200 ois ok mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Tuohonkin vetoon lähtisin. Mikä panos? Click to expand... 200 ois ok mulle.
vierailija 22.09.2021 #3 102 Lissu hei, mites tää menikään Yhdysvallat | The New York Times: Trumpin kampanjassa tiedettiin asianajajien esittävän vaaleista perusteettomia salaliittoväitteitä Trumpin lakitiimi levitti vaalien jälkeen salaliittoteoriaa, jonka mukaan äänestyslaiteyritys Dominion olisi pyrkinyt varastamaan vaalit Trumpilta. www.hs.fi
Lissu hei, mites tää menikään Yhdysvallat | The New York Times: Trumpin kampanjassa tiedettiin asianajajien esittävän vaaleista perusteettomia salaliittoväitteitä Trumpin lakitiimi levitti vaalien jälkeen salaliittoteoriaa, jonka mukaan äänestyslaiteyritys Dominion olisi pyrkinyt varastamaan vaalit Trumpilta. www.hs.fi
vierailija 07.12.2022 #3 103 Voi sentään, EliZabetin idoli number 1 (vaiko Putin on se ykkönen?) taitaa olla liemessä Yhdysvallat | Trumpin yritys tuomittiin syylliseksi useisiin veropetoksiin Trump Organization -konserni huijasi valamiehistön mukaan veroviranomaisia 15 vuoden ajan. www.hs.fi
Voi sentään, EliZabetin idoli number 1 (vaiko Putin on se ykkönen?) taitaa olla liemessä Yhdysvallat | Trumpin yritys tuomittiin syylliseksi useisiin veropetoksiin Trump Organization -konserni huijasi valamiehistön mukaan veroviranomaisia 15 vuoden ajan. www.hs.fi