ja voisko joku hyvän matikkapään omaava myös kertoa et miten on mahdollista että se kuvattu 10% ois korottanu palkkaa 30e kuussa, mutta vaadittu 24% oiski sitten 300-400e kuussa???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihinkään kysymykseesi en osaa vastata mutta mun mielestä hoitajat on korotuksen ansainnaat. Maksan mieluusti lisää veroja jos ne menee oikeesti hoitajien palkkoihin eikä yritysjohtajien optioihin. Hoitsut tekee paljon arvokkaampaa työtä kun jotkut yritysjohtajat...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihinkään kysymykseesi en osaa vastata mutta mun mielestä hoitajat on korotuksen ansainnaat. Maksan mieluusti lisää veroja jos ne menee oikeesti hoitajien palkkoihin eikä yritysjohtajien optioihin. Hoitsut tekee paljon arvokkaampaa työtä kun jotkut yritysjohtajat...
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihinkään kysymykseesi en osaa vastata mutta mun mielestä hoitajat on korotuksen ansainnaat. Maksan mieluusti lisää veroja jos ne menee oikeesti hoitajien palkkoihin eikä yritysjohtajien optioihin. Hoitsut tekee paljon arvokkaampaa työtä kun jotkut yritysjohtajat...
juu kyllä toki hoitsuille palkankorotus kuuluu mutta niin kuuluu monille muillekin!
osaatko vastata minkä yritysten johtajien optiot on joutunut veronmaksajat kustantamaan? ja ilman niitä yrityksiä johtajineen olisi myös hoitajien palkkapussi aika paljon ohuempi. nämä yrityksetkin maksavat aikas paljon veroja....
Alkuperäinen kirjoittaja Nosse:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihinkään kysymykseesi en osaa vastata mutta mun mielestä hoitajat on korotuksen ansainnaat. Maksan mieluusti lisää veroja jos ne menee oikeesti hoitajien palkkoihin eikä yritysjohtajien optioihin. Hoitsut tekee paljon arvokkaampaa työtä kun jotkut yritysjohtajat...
juu kyllä toki hoitsuille palkankorotus kuuluu mutta niin kuuluu monille muillekin!
osaatko vastata minkä yritysten johtajien optiot on joutunut veronmaksajat kustantamaan? ja ilman niitä yrityksiä johtajineen olisi myös hoitajien palkkapussi aika paljon ohuempi. nämä yrityksetkin maksavat aikas paljon veroja....
No jos kuuluu monille muillekin niin kerro sitten muita amk-tasoisia koulutuksia kuin sairaanhoitaja joilla palkka tuon tasoinen? Insinööritkin taitavat hieman enemmän tienata... Sairaanhoitajan peruspalkka on kuitenkin alle kunnan palkkojen keskitason.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mielestä yritys/johtajat saakin maksaa ittensä kipeeksi veroja... mitäs ovat perustaneet yrityksen tai ovat siellä töissäSAma juttu kun miks sairaanhoitajat ovat kouluttautuneet alalle jolla on huono palkka, oma syynsä.
No vakavasti, ei kai niitä optioita suoraan veroista maksetakaan, välillisesti kylä.Tää nyt on tällänen ikuinen kiistakysymys. Mua vaan riepoo se, että markkinavoimat ja talouselämä nostetaan nykyään yhteiskunnassa ykköseksi ja ne on (teko)syy polkea jalkoihin kaikki muut humaanit ja inhimilliset arvot ja alat. Mun mielestä ihmisten hyvinvonti pitäisi turvata ennen talouden hyvinvointia. Äläkä sano, että kun talous voi hyvin niin ihmisetkin voi hyvin. Sehän ei pidä paikkaansa. Kato nyt vaikka tätäkin yhteiskuntaa! Talousvoimia palvotaan mutta ihmiset voi huonosti...
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mielestä yritys/johtajat saakin maksaa ittensä kipeeksi veroja... mitäs ovat perustaneet yrityksen tai ovat siellä töissäSAma juttu kun miks sairaanhoitajat ovat kouluttautuneet alalle jolla on huono palkka, oma syynsä.
No vakavasti, ei kai niitä optioita suoraan veroista maksetakaan, välillisesti kylä.Tää nyt on tällänen ikuinen kiistakysymys. Mua vaan riepoo se, että markkinavoimat ja talouselämä nostetaan nykyään yhteiskunnassa ykköseksi ja ne on (teko)syy polkea jalkoihin kaikki muut humaanit ja inhimilliset arvot ja alat. Mun mielestä ihmisten hyvinvonti pitäisi turvata ennen talouden hyvinvointia. Äläkä sano, että kun talous voi hyvin niin ihmisetkin voi hyvin. Sehän ei pidä paikkaansa. Kato nyt vaikka tätäkin yhteiskuntaa! Talousvoimia palvotaan mutta ihmiset voi huonosti...
eipä noi hoitajien uhkailutkaan mitenkään ihmisten juuri niitten viattomien ja heikoimpien hyvinvointia edistä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mielestä yritys/johtajat saakin maksaa ittensä kipeeksi veroja... mitäs ovat perustaneet yrityksen tai ovat siellä töissäSAma juttu kun miks sairaanhoitajat ovat kouluttautuneet alalle jolla on huono palkka, oma syynsä.
eipä noi hoitajien uhkailutkaan mitenkään ihmisten juuri niitten viattomien ja heikoimpien hyvinvointia edistä!
Niin mutta hoitajista just ajatellaan että ne ei saa pitää omia puoliaan kun ne tekee sen sairaiden kustannuksella. Eli hoitajien pitäis vaan tyytyä siihen että tekevät kutsumus(?)työtään. "Siinä teille palkkaa tarpeeksi". Miksi juuri hoitajat eivät sais ajaa omia etujaan? Varsinkin kun on niin hyvä syy kun selkeä alipalkkaus ja tekevät aikas arvokasta työtä. Ja vielä lisäksi, kokoomus lupasi niille 500 euron korotuksen.
Jos eivät olis luvanneet ja hoitajat tienaisivat yli keskivertopalkan niin tuomitsisin ton menettelyn heti mutta mutta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SAma juttu kun miks sairaanhoitajat ovat kouluttautuneet alalle jolla on huono palkka, oma syynsä.