voisko joku "suomentaa" mulle tän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
taustaa:

Tyttö sai joulupukilta lahjaksi hienot sukset ja monot. Tarhassa oli viime viikolla hiihtoa ja meillä ei ollu niit pidikkeitä.

oli sitten tarhantäti kirjottanut vihkoon näin: I***lla on hienot ja toimivat hiihtovarusteet ( ollenkaan (?) kaikilla ei välttämättä ole:) ) ja läpäläälääpälää.. siit suksenpidikkeestä läpälää...

kertokaa miä toi boldattu tarkoittaa ja mikä sen sanoman tarkoitus mulle on ollu.?

no mut jos hän vaan ystävällismielisesti kommentoi että olispas kiva kun teillä noin hienot kun toisilla ei oo ollenkaan.. Kiva et 2000-luvunkin lapset oppii jotain "kansanperinteitä"

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja olisko:
kaikilla ei välttämättä ole ollenkaan hiihtimiä ?

Juu ei varmaan olekkaan mut miksi siitä erikseen pitää mulle mainita? En mä ole kehuskellu meidän välineillä kellekkään ja oikeestaan maininnu asiasta..

No eiköhän ihan keskustelusävyssä kirjottanu että onpa hienot vehkeet, kiva kun on tytölle hommattu. Tuohan on kehaisu.

Kyllä kieli keskellä suuta saa olla tarhantäti, kun kaikesta löydetään sanomista....

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja olisko:
kaikilla ei välttämättä ole ollenkaan hiihtimiä ?

Juu ei varmaan olekkaan mut miksi siitä erikseen pitää mulle mainita? En mä ole kehuskellu meidän välineillä kellekkään ja oikeestaan maininnu asiasta..

No eiköhän ihan keskustelusävyssä kirjottanu että onpa hienot vehkeet, kiva kun on tytölle hommattu. Tuohan on kehaisu.

Kyllä kieli keskellä suuta saa olla tarhantäti, kun kaikesta löydetään sanomista....

no juu.. :ashamed: kävin vaan ihmettelemään et kun laittoi et kaikilla ei välttämättä ole..

Yhteistyössä