Voisko joku selittää, MIKÄ toi ZUMBA oikein on?

• Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti
Huisi hippu
ovela keino saada "tyhmä&tanssimaton" ihminen ostamaan 70e maksava dvd-paketti jonka mukaan kilot karisevat latinomusiikin tahdissa. suomalaiset tuppaa olemaan niin laiskoja että hyvä jos muovikääreestä saava kyseisen zumban ulos. sanon että jos et jaksa laihduttaa niin miten ihmeessä jaksoit lihottaa itseäs?

Alkuperäinen kirjoittaja Marjanah:
ovela keino saada "tyhmä&tanssimaton" ihminen ostamaan 70e maksava dvd-paketti jonka mukaan kilot karisevat latinomusiikin tahdissa. suomalaiset tuppaa olemaan niin laiskoja että hyvä jos muovikääreestä saava kyseisen zumban ulos. sanon että jos et jaksa laihduttaa niin miten ihmeessä jaksoit lihottaa itseäs?
joopajoo..olet väärässä

Boogy
Zumba on monen eri lattarin yhdistelmä. Lattarit muokkaavat naisen vartaloa hyvin tehokkaasti ja senttejä putoaa. Itse tanssin karnevaalisambaa ja kyllä tuo yksi video on paljon paljon halvempi kuin käydä treeneissä. Mutta käyn siellä siksi, että rakastan baterian rumpujen rytmiä joka alkaa varpaanpäistä ja jatkuu päälakeen asti....se huumaa :D Uskoisin Zumban olevan tehokasta niinkuin lattarit yleensäkkin.

ieras
Mä eilen Zumbailin ekaa kertaa. Ja hiki virtasi jo sen 20 minuutin pikaohjelman aikana ja jälkeen! Ite olen harrastanut myöskin tota karnevaalisambaa kymmenisen vuotta, kokemusta myös salsasta, vatsatanssista sekä reggaetonista.

Mä vaan rakastan tanssimista ja kyllä mulle ainakin loisto-ostos! Suosittelen ehdottomasti!

nainen
Olen samaa mieltä Bella vierailijan kanssa!!
OON JO PUDOTTANU 2kg VIIKOSSA!!
Ja lisäks se on hauskaa ja ku on oppinu liikkeet ja tekee ne todella hyvin ni tuntee ittensä oikeeks tanssijaks!!

Yhteistyössä