Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:joku alottamaan kuvaketju niin sit on jo sota käynnissä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:joku alottamaan kuvaketju niin sit on jo sota käynnissä
Tee sä se. Mä en jaksa, kun ei millään mene joillakin jakeluun, että mä en todellakaan tee niitä alootuksia paljon ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:aijaa tökkii kuvapinotusta ei saada :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:joku alottamaan kuvaketju niin sit on jo sota käynnissä
Tee sä se. Mä en jaksa, kun ei millään mene joillakin jakeluun, että mä en todellakaan tee niitä alootuksia paljon ikinä.
mä laitoin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mis:mihin se hävis se BB:n ketju läskistä jonka mies uhkasi erolla ja se olikin ihan oikein kun ei saa lihota jos halua miehensä pitää? Siel oli hyvää vääntöö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Joku yrittää tolla kansipaikkajutulla mut musta se on huono provoyritys.