Voisko joku mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Piika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuolisitko ami.. ehkä kokeilisit sormilla tiukkuutta? Saat vetää paljaalla ja laskea sisään.. onko sulla iso kyrpä? Vähän pelottaa, mut ehkä se mahtuu..

Haluan että otat ensin suihin minulta ja olet edessäni kun pidän kiinni hiuksista ja sinun ahnas suu imee kaluani. Sitten nostan sinut varovasti syliini ja saman tien sohvalle....nyt on minun vuoro tehdä sinulle hyvää ja painan pääni sinun haaroihin.......

Nuolet mun pimpsaa, kokeilet vähän sormella.. laitat pari sormea sisään. Olen niin märkä, ja tiukka, että käyt ihan kuumana.. Runkkaan sun kyrpää käsissäni. Mietin miltä tuntuu kun tuollainen mela tulee sisään, ja sovitan sitä ensin rintojen väliin..

Olet siinä edessäni.... Ja sinä avaat häpyä avonaisemmaksi saan työnnettyä kielen syvälle sinuun.......sormeta nyt ja kunnolla kuvittele se minun kieleksi...:vaikka kieleni on varmaan kaksinverroin nopeampi...... Ja se nuolee pitkin vedoin sinun pilluasi pitkin....arvaa onko Kyrpä täällä jo tippa terskalla

Olet siinä edessäni.... Ja sinä avaat häpyä avonaisemmaksi saan työnnettyä kielen syvälle sinuun.......sormeta nyt ja kunnolla kuvittele se minun kieleksi...:vaikka kieleni on varmaan kaksinverroin nopeampi...... Ja se nuolee pitkin vedoin sinun pilluasi pitkin....arvaa onko Kyrpä täällä jo tippa terskalla

Sinä vaadit saada kyrpää sisällesi.....siis otan sinua nilkoista kiinni ja kätesi asettaa kalun huulille.... Nostan jalkojasi ylös ja samalla painan taaksepäin katsot kuinka Kyrpä painuu aaaah Niin tiukkaan pilluusi ......

Ensin hitaasti ja sitten vauhtia kiihdyttäen hierot samalla klittaasi kun Kyrpä survoo pillua tiedän että sinun aika ei ehkä vielä ole tulla ja sen takia nopeutan panoa.... Välillä se tulee ulos mutta saan sen nopeaa taas takaisin sisääsi..... Huudat jo niin kovaa että en tiedä oletko tulossa samaan aikaan kun pikku pillusi kirnuaa spermaa ulos niin annan lastin tulla koko voimalla.....sisällesi