voisko joku kertoa:raskaustestistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivo"

Vieras
Siis olen ihan ulkona tästä tilanteesta! Tein lauantaina digitaalisen raskaustestin ja se näytti heti että olisin raskaana. Oireita on vähän ollutkin siihen suuntaan. Tänään aamulla jollain halpistestillä tuli haalea plussa ja sitten myöhemmin tein predictorilla testin ja se näytti negaa!!! Mitä tässä nyt uskoa?? En pysty keskittymään mihinkään kun ei saa varmuutta. Ja raskaus saanut alkunsa hedelmöityshoitojen jälkeen, inseminaatolla(keinosiemennys).

Itse tein digitestin kesällä, "raskaana" teksti läsähti heti näyttöön, sen jälkeen muut testit negoja, menkat alkoi pari päivää myöhemmin. Kemialliset on aika yleisiä, jos varhain rupeaa testailemaan. Kannattaa tehdä vielä jollain testillä niin saat varmuuden, itse olen mieltynyt apteekin omaan, ei ole koskaan tarvinut epäillä testin paikkaansa pitävyyttä.

niin ja toi predictor on muuten saanu ihan hirveeti täällä palstalla haukkuja; et näyttää ihan mitä sattuu viallisia plussia ja vääriä negoja... ois kannattanu olla sitä ostamatta, osta joku toinen jos häritsee.. :D ja voisin olla varma et oot kyllä raskaana.. onnea!! :hug:

aijaa??? predictor ois heikompi? oho, luulin et se on niitä "parempia" testejä. höh! tarviikohan terveyskeskukseen lähetteen et sais sieltä varman vastauksen labrasta? Kiitos vastauksesta tapiontytär, rauhoitti hieman.

Hoitojen aikanahan sinä menet vielä sinne hoitopaikkaan testattavaksi verikokeesta, joten säästä rahat ja odota sitä, nyt on ilmeisesti vielä aikaiset päivät kyseessä jos et ole vielä verikokeessa käynyt

[QUOTE="epätoivo";22085135]aijaa??? predictor ois heikompi? oho, luulin et se on niitä "parempia" testejä. höh! tarviikohan terveyskeskukseen lähetteen et sais sieltä varman vastauksen labrasta? Kiitos vastauksesta tapiontytär, rauhoitti hieman.[/QUOTE]

Terveyskeskuksessa käytetään vastaavia testejä, mitä apteekista saat itse ostaa. Kyllähän se tietysti omaa mieltä rauhoittaa, jos lääkäri sanoo, että olet raskaana :D
Mutta joo, Clearbluet havaitsee raskauden jo kun hormonia on pissassa 10-25 mIu ja Predictor kun sitä on 50 mIu. Predictorkin varmaan näyttäisi plussaa parin päivän päästä, mutta siitä on tosiaan paljon ollut puhetta että on huono testi.

Hoitojen aikanahan sinä menet vielä sinne hoitopaikkaan testattavaksi verikokeesta, joten säästä rahat ja odota sitä, nyt on ilmeisesti vielä aikaiset päivät kyseessä jos et ole vielä verikokeessa käynyt

Ei meillä käyty ("hoitopaikka" oli naistentautien poli), sinne vaan soitettiin että plussa tuli ja sovimme, että asiaan palataan jos raskaus menisi kesken, muussa tapauksessa se oli siinä.

Ei mulle kyllä ollu mitään puhetta mistään verikokeesta klinikalla? Täh? Lääkäri sanoi vaan että voi ottaa yhteyttä jos testi näyttää plussaa, muuten jatketaan hoitoja kierron alettua.

Yhteistyössä