Voisko joku auttaa? En pääse tähän asentoon mutta haluan päästä...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
...sillä se tekee hyvää selälle ja minulla on selkävaiva.


Tuohon asentoon siis pitäisi päästä. Toinen jalka on 90 asteen kulmassa ja toinen jalka vedetään suoraksi taakse.

Minun ongelmani on se, että jos laitan jalan siihen kulmaan, en saa vedettyä toista jalkaa enää suoraksi taakse. Joko se takana oleva jalka pysyy sivulla tyhmästi tai edessä oleva jalka menee väärään asentoon eli varpaat tavallaan menee sinne pepun alle ja sitten saan toisen jalan suoraksi.

Mitä mun pitäisi tehdä? Saako tästä selvää?
 
vierailija

Toi laittamasi kuva on epäselvä, linkossä on ohje miten tuo liike oikeasti menee
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija

Toi laittamasi kuva on epäselvä, linkossä on ohje miten tuo liike oikeasti menee
Kiitos teille!!! Tuon kyyhkys-ohjeen asentoon pääsen :) Minä luulin, että sen etummaisen jalan pitää olla erilailla. Kiitti eli kyllä mä sitten pääsen, jee!
Ap
 
...sillä se tekee hyvää selälle ja minulla on selkävaiva.


Tuohon asentoon siis pitäisi päästä. Toinen jalka on 90 asteen kulmassa ja toinen jalka vedetään suoraksi taakse.

Minun ongelmani on se, että jos laitan jalan siihen kulmaan, en saa vedettyä toista jalkaa enää suoraksi taakse. Joko se takana oleva jalka pysyy sivulla tyhmästi tai edessä oleva jalka menee väärään asentoon eli varpaat tavallaan menee sinne pepun alle ja sitten saan toisen jalan suoraksi.

Mitä mun pitäisi tehdä? Saako tästä selvää?
Venyttele päivittäin monipuolisesti.
 

Yhteistyössä