Voisitteko salata raskauden mieheltänne?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
joo
en vois kyl millään salata... heti kun olin plussannu niin ostin kotiintullessa pullaa ja kun mies sano et nyt on arki et miks on pullaa niin nakkasin sille kameran jonka näytössä oli kuva testistä
 
vieras
no tuskinpa pystyisin salaamaan :p jos salaisin niin varmaan syystä että haluaisin kertoa sen juuri silloin jossain tietyssä tilanteessa tm.... toisaalta vois olla ihan hauska olla kertomatta ja kattoa koska ukko huomaa jotain.....
 
Hmm
En voisi ja jos sellaisen tempun tekisin niin mies ei sitä ikinä anteeksi antaisi.

Kyllä se lapsi on miehen yhtä paljon kuin naisenkin vaikka naisen kohdussa kasvaakin.

Ainakin oma mieheni oli raskaudesta onnellinen ja se oli meidän yhteinen juttu alusta asti
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Voisin toki. Vaikka pidempäänkin.

Mutten keksi mitään syytä sille, että niin tekisin.
Eli sun raskaudet ei oo mitenkään näkyneet päällepäin ekan kolmen kuukauden aikana? Mulla tokasta pullahti mahakin esille joskus viikolla 8...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Voisin toki. Vaikka pidempäänkin.

Mutten keksi mitään syytä sille, että niin tekisin.
Eli sun raskaudet ei oo mitenkään näkyneet päällepäin ekan kolmen kuukauden aikana? Mulla tokasta pullahti mahakin esille joskus viikolla 8...
no mut sehän on ihan tosi että toisilla näkyy heti ja toisilla ei välttämättä loppuraskaudestakaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Voisin toki. Vaikka pidempäänkin.

Mutten keksi mitään syytä sille, että niin tekisin.
Eli sun raskaudet ei oo mitenkään näkyneet päällepäin ekan kolmen kuukauden aikana? Mulla tokasta pullahti mahakin esille joskus viikolla 8...
Eka näkyi rv 10 tms. Toka alkoi näkyä vasta rv 20 tienoilla.

Mutta uskoisin, että nykyisellä päivärytmillä onnistuisi ihan hyvin raskauden salaaminen. Sitäpaitsi, tässä ruhossa ei vauvamaha erottuisi :xmas:
 
Minä
En haluaisi, enkö millään onnistuisikaan. Kyllä mies epäilisi jotain viimeistään siinä vaiheessa kun mä olisin kuivumisen takia tiputuksessa :D Monta kuukautta kestävä pahoinvointi ei taitais mennä mahataudin piikkiin.
 
Meillä
En olisi ikinä pystynyt salaamaan vaikka olisin halunnut. Molemmat ollaan NIIIIN paljon toivottu ja yritetty, että ensimmäiset viikot plussausesta leijuttiin molemmat ja vaan hymyiltiin typerästi. Ja mies arvais heti...
 

Yhteistyössä