Voisitteko auttaa.. (huuto.net + kuvan lisäys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja get
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

get

Vieras
laitoin huutikseen vaatepaketin myyntiin. nyt haluaisin lisätä muutaman vaatteen, mutta miten ihmeessä sen teen kun siihen ei tule sitä lisää kuva-juttua? olen yrittänyt samalla tavalla kuin muut kuvat, mutta ilmoon tulee vain tekstiä.. oon ihan neuvoton ;/ auttakaa kiltit tätä tyhmää!!

Liitä kuvat vaikka aijaa.comiin ja sitten sen linkin pistät siihen tyhjään kenttään vaan mikä on siinä mihin voi kirjoittaa tekstiä vaikkapa. Muistelin et menis noin,en oo vuoteen käyttänyt sitä..

[QUOTE="vieras";21947834]Jos aijaan kautta laitat, pitää sun laittaa koneellesi huutonetselain, suoraan saat laitettua esim piczasson kautta[/QUOTE]

Mitä se tarkoittaa..?? En mä oo ikinä semmosta laittanut! Vai onko se joku uusi juttu?

[QUOTE="vieras";21947866]No jos nyt aijaata haluat käyttää niin laita se huutonet selain kuukkeliin, mutta suosittelen tuota piczassoa.[/QUOTE]

kokeilen tätä, kiitti!

Kokeilin tuota piczassoa, yhdelle foorumilla onnistui kuva laittaa mutta en saa sitä huutiksessa näkymään. Nyt menee kyllä oikeasti hermo. Eikö kukaan muu osais sanoa jotain takuuvarmaa keinoa???

Helpointa on käyttää huutonet selainta. Siinä kun klikkaa tekstikentässä hiiren oikealla, voi valita palvelimen ja kuvan. Selain on muutenkin erittäin kätevä.

http://www.netikka.net/jmi/hnselain.htm

Yhteistyössä