Borkku
samassa sängyssä tai huoneessa mikäli et olisi tavannut henk. koht. häntä aikaisemmin, vaan ainoastaan kirjoitellut hänen kanssaan?
No siis jos siina ei olisi mitaan outoa tai luonnotonta vaan kaikki menisi ihan lungisti vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:samassa sängyssä tai huoneessa mikäli et olisi tavannut henk. koht. häntä aikaisemmin, vaan ainoastaan kirjoitellut hänen kanssaan?
mistä sitä tietää mitä latautumisia saattaa tulla eteenAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Siis vailla eroottista latautumista? Kyllä!
en mä sit mikään pahvi ainaka ooAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
Juu etAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:en mä sit mikään pahvi ainaka ooAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
*kuiskaa* oon laivalle lähdösAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Juu etAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:en mä sit mikään pahvi ainaka ooAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
Anna palaa jos siltä tuntuu Mä en muist ees koska oon laivalla ollut :| Kuiskaten tääkin!Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:*kuiskaa* oon laivalle lähdösAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Juu etAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:en mä sit mikään pahvi ainaka ooAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
tota ei killata siin on joku juttu kuitenkiAlkuperäinen kirjoittaja karloss:aika monta kertaa olen viettänytkin, vaikkei ole edes kirjoiteltu...
mukuloita on lauma mukana ja ihan hyvinä kamuina tuttuina tai miten vaan lähdetään reissuunAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Anna palaa jos siltä tuntuu Mä en muist ees koska oon laivalla ollut :|Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:*kuiskaa* oon laivalle lähdösAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Juu etAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:en mä sit mikään pahvi ainaka ooAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
tuu kurkkimaan 19.2 iltalähdölle turustaAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Anna palaa jos siltä tuntuu Mä en muist ees koska oon laivalla ollut :| Kuiskaten tääkin!Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:*kuiskaa* oon laivalle lähdösAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Juu etAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:en mä sit mikään pahvi ainaka ooAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!