voisitko viettää yön vastakkaista sukupuolta olevan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
No miksen... kaipa mie voisin... vaikkakin kyllä se varmaan tuntuis oudolta tässä tilanteessa.
Siis selittää miehelle, että miks mun tarvis viettää yö jonkun netti- tai kirjetuttavamiehen kanssa :xmas:

Niin, ja pitääkin lisätä että ensin pitäs hankkia se netti- tai kirjetuttava mies, jonka kanssa sit pitäs yöpyä jossain.
Luin tekstini uudestaan, ja ajattelin, että siitä vois ymmärtää että mulla on sellaisia tuttuja... mutta ei oo.

papukaijan ruokottomat puheet
Kahden sellaisen miehen kanssa, joille olin vain netissä kirjoitellut ja muutama tunti aiemmin samana päivänä ensimmäisen kerran livenä tavannut,olen viettänyt yön samassa sängyssä.

Molempien kanssa tuli kyllä tehtyä vähän muutakin kuin nukuttua! :ashamed: Kummallakin kerralla olin 'yllätysyöpymisen' kohdalle osuessa 100% sinkku. Näistä tapauksista ensimmäisen kanssa juttu ei jatkunut sen pidemmälle, toisen kanssa jatkui.

Olen myös yöpynyt lähes tuntemattoman miehen asunnolla sillä tavoin, että mitään muuta kuin nukkumista ei tapahtunut. Näitä tapauksia on pari, mutta eivät ihan vastaa kysyttyä, koska olivat sellaisia, joihin olin aiemmin jossain muussa yhteydessä pintapuolisesti tutustunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Voisin. Ja yövyinkin ihan vaan nukkuen samassa sängyssäkin!
en mä sit mikään pahvi ainaka oo :D
Juu et :D
*kuiskaa* oon laivalle lähdös
Anna palaa jos siltä tuntuu :D Mä en muist ees koska oon laivalla ollut :| Kuiskaten tääkin!

Borkku
Anna palaa jos siltä tuntuu :D Mä en muist ees koska oon laivalla ollut :|
mukuloita on lauma mukana ja ihan hyvinä kamuina tuttuina tai miten vaan lähdetään reissuun
=)

Borkku
Anna palaa jos siltä tuntuu :D Mä en muist ees koska oon laivalla ollut :| Kuiskaten tääkin!
tuu kurkkimaan 19.2 iltalähdölle turusta :LOL:

Yhteistyössä