Voisitko ottaa veljesi matkaan

synnytykseen jos kukaan muu ei pääsisi..?
mä olen tässä miettinyt tuota asiaa vaikka en ole edes raskaana ( tuttullani oli veli matkassa synnytyksessä kun ei muita kerennyt tulla )
mutta tulin siihen tulokseen että voisin ottaa jos kukaan muu ei ehdi..
eli mies tai äitini..
mä haluan vaan että joku pitää mun pään selvänä ei sen tarvitse kurkkia lapsen syntymää eikä katkaista napanuoraa...kuhan se pitää vaan mut järjissäni
 
Rollo
Asiasta toiseen, mietit tässä joku aika sitten paikkakunnan vaihtoa miehen työn perässä. Vilauttelit myös Rovaniemeä yhtenä vaihtoehtona.

Tänne ollaa mitä suuremmalla todennäköisyydella avaamassa joko Supermarket tai Citymarket nyt ehkä vuoden sisään (rakennusvaiheet odottelevat alkua).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollo:
Asiasta toiseen, mietit tässä joku aika sitten paikkakunnan vaihtoa miehen työn perässä. Vilauttelit myös Rovaniemeä yhtenä vaihtoehtona.

Tänne ollaa mitä suuremmalla todennäköisyydella avaamassa joko Supermarket tai Citymarket nyt ehkä vuoden sisään (rakennusvaiheet odottelevat alkua).
mä tiedän..
siirtoa yritämme sinnekkin...jos se on citymarketti

 
jag
Alkuperäinen kirjoittaja Rollo:
Asiasta toiseen, mietit tässä joku aika sitten paikkakunnan vaihtoa miehen työn perässä. Vilauttelit myös Rovaniemeä yhtenä vaihtoehtona.

Tänne ollaa mitä suuremmalla todennäköisyydella avaamassa joko Supermarket tai Citymarket nyt ehkä vuoden sisään (rakennusvaiheet odottelevat alkua).
häh!!
 
shihtzu
Mä en usko että se lähtis, vaikka meillä varsin läheiset välit onkin. Kyllä se minut laitokselle veisi, jos ei muutakaan kyytiä olisi,mutta tuskin se sinne synnytyssaliin tulisi ja tuskin sitä huolisinkaan, koska ei siitä ainakaan apua olisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Mä en usko että se lähtis, vaikka meillä varsin läheiset välit onkin. Kyllä se minut laitokselle veisi, jos ei muutakaan kyytiä olisi,mutta tuskin se sinne synnytyssaliin tulisi ja tuskin sitä huolisinkaan, koska ei siitä ainakaan apua olisi.
niin no onhan se noinkin..
saattas olla niinkin että veli tois mut sen jälkeen se liukenis paikalta alta aika yksikön

:LOL:
 
äitix2
en ikimaailmassa ottaisi veljeä mukaan synnärille, tuskin siskoa tai äitiäkään. jos mies ei tulisi, niin sitten menisin kyllä yksin. se on kuitenkin sellanen tilanne siellä, että mieti kaks kertaa, kenen haluat sinne katsoon ja kuunteleen, kun puserrat pientä tähän maailmaan :)

onneksi mies on kuitenkin ollut kumpanakin kertana mukana!
 
Munamankeli
en ottais en haluais ketään kaveria tai sukulaista edes mukaan se on se mies tai ei ketään... Oon aika ahdasmielinen varmaan mut en todellakaan halua huutaa ja parkua jos joku kaveri on vieressä... jos oonki kova luu :LOL:
 
vieras
En ottaisi. Kuskiksi vois lähteä mutta ei sisälle asti. Jos mieheni ei pääse niin sit oon mieluummin yksin. En haluais äitiäni tai ketään kaveriakaan mukaan. Niin ja kuudesta lapsesta oon 3 synnyttäny yksin.
 

Yhteistyössä