Voisitko olla miehen kanssa, joka ostaa vaatteensa Dressmanista?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen monesti ohikulkeissani miettinyt, että ketkä käy ostoksilla Dressmanissa. Itse en tunne yhtään miestä, joka sieltä vaatteensa ostaisi. Esimerkiksi H&M ja Jack&Jones ovat aivan yhtä halpoja, mutta paljon tyylikkäämpiä miestenvaatekauppoja. En voisi kuvitellakaan huolivani miestä, joka ostaa Dressmanista kolme fleecetakkia kahden hinnalla! Joku niitä kuitenkin ostaa, koska kauppoja on niin paljon.

H&M ja Jack&Jones myy kyllä ihan kivoja vaatteita, mutta varsinkaan housuissa ei löydy kokoja mun miehelle. Mun mielestä on ihan sama mistä kaupasta kukin ostaa, kunhan löytyy sopivaa ja kivan näköistä ylle.

Ooo
En. Pyrin ulkona liikkuessani katsomaan muualle, jos joku huonosti pukeutuva mies tulee vastaan, niin vastenmieleistä on. Tulee oikein yskösten maku suuhun. Mutta kuka noissa halparättiriistokaupoissa käy, kyllä miehellä kai pitää olla Armania sentään päällä?

Kikka
Siellä myydään muutakin kuin fleecetakkeja...Oletko koskaan käyny,jos et niin käy,ennenkuin morkkaat!Ja mistä sinä tunnet,jos vaatteet on ostettu Dressmannilta vai jostain muualta?

Voi hyvä tavaton sentään... Kyllä nyt tarttee sanoa miehelle, ettei tartte enää täällä naamaansa näyttää, kun sillä on kauluspaitoja dressmannilta. Harmillista, mä niin tuota ukkoa kyllä rakastan ja se on täydellinen isä, mutta eihän sellaista häpeää voi kestää, kun kerran täälläkin sanotaan, että dressmannilta vaatteita ostavat ovat tyylittömiä ja kauhistuksia. :(

Vaikka on sillä rytkyjä kyllä stockaltakin ja henkalta ja jaakosta sekä joonaksestakin. Ja zarasta, mutta kyllä kaikki on nyt pilalla kun niitä kauluspaitoja on mennyt ostamaan dressmannilta. Ja kauheeta! Taitaa sillä olla sukkia tarjoustalosta! Sekin on aika tyylitöntä, vai mitä olette mieltä?

S
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Siis onko noin pinnallisia ihmisiä olemassa? Esim. isot miehet eivät mahdu mihkään pikkupoikien henkka-maukkoihin. Ja kyse ei oo mistään superläskeistä vaan ihan miehen kokoisista miehistä :p
minun mieheni on 185 cm/98 kg ja edelleen loytyy sopivia vaatteita h&m:lta, joten ei pida paikkaansa.

Dressman-tyyli on kylla kieltamatta hyvin "juntti".

Yhteistyössä