Voisitko käydä vastasyntyneen kanssa kotiin lähtiessä matkalla kaupassa ostoksilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Itse tässä mietin kauppareissua, kun mm. ruokaa pitäs kotiin ostaa... toki sen vois hoitaa mieskin, mutta haluaisin itsekin käydä kaupassa, kun on mennyt jo viikko sairaalassa ja tekis mieli ns. ihmisten ilmoille. Mutta kannattaako vielä 3 päivän ikäisen kanssa käydä esim. Citymarketissa ostoksilla pikaisesti? Sinne oltaisiin menossa.

[QUOTE="vieras";24024293]Olen käynyt. Ei elämä lopu synnytykseen ;)[/QUOTE]

Ei lopu ei, mutta onko 3 päivän ikäinen liian pieni "pöpöaltistukselle"? Ettei tartu jotain "tauteja" heti... Se oli ehkäpä pointtini.

Nykyisin varoitellaan aivan turhaan pöpöistä ja säikytellään ihmiset pysymään pienten vauvojen kanssa neljän seinän sisällä. Itte olen yh ja sairaalasta päästyä aloin heti hoitamaan asioita vauva mukana vaunuissa.. Ei sitä aikasemminkaan olla näin tarkkoja oltu =)

Ei lopu ei, mutta onko 3 päivän ikäinen liian pieni "pöpöaltistukselle"? Ettei tartu jotain "tauteja" heti... Se oli ehkäpä pointtini.

Kaksipiippuine juttu, tuo vastustuskyky ja pöpöt. Mietippä mikä vastustuskyky on 9kk ikäisellä konttaavalla lapsella, joka kokeilee suullaan ihan kaikkea, kuin sitten sillä pienellä vauvalla joka ei ole kosketuksissa ns. pöpö paikkoihin ja saa vastustuskykynsä äidinmaidosta? :)

Kävin kaupassa kun vauva oli 18h ikäinen. Oli tosin vaunuissa ns. piilossa, mutta mukana kuitenkin.
Ja jos pöpöistä halutaan puhua tuohon tilanteeseen liittyen niin nykyisin hällä on mein perheestä parhain vastustuskyky esim. flunssia vastaan. Tuskin siis mitään pahaa tapahtui...

Eiköhän sitä voi käydä, mutta ihmettelen ja kadehdin kyllä äitejä jotka siihen kykenevät 1-4 pvän päästä synnytyksestä! :D
Minä olin vielä 2 pvää synnytyksen jälkeen älyttömän kipeä ja väsynyt.
Noh,ehkä parempi onni ensi kerralla. :)

Yhteistyössä