Voisitko "hankkia" lapsen miehen kanssa jonka olet tuntenut viikon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2xvauvakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2xvauvakuume

Vieras
Ja jota et kunnolla tunne, mutta molemmat haluaisivat lapsia ihan hulluna? Voiko parisuhde onnistua jos vielä ei ole suuria rakkauden tunteita, mutta yhteinen unelma on (lapset). Molempien tekisi mieli jättää ehkäisy pois ja mennä asenteella "meni syteen tai saveen" sillä vauvakuume on molemmilla voimakas.

No en todellakaan. Voi mennä tosi pahasti syveen loppuelämäksi jos noin nopeasti niitä päätöksiä tekee.
Itsekin nopeana, mentiin alle kk yhdessä oloaikana kihloihin, mutta ennen kun vauvaa yritettiin tehdä niin oltiin sentään asuttu ja elelty yhdessä yli vuosi.
En suosittele, mutta jokainen tekee valintansa itse... (ja sitten myös kantaa seuraukset...)

no me oltiin oltu 4kk yhdessä kun päätettiin yrittää vauvaa,, yhessä ollaan edelleen 5 vuotta. naimississa ja kaksi lasta.. voi se onnistuakkin. Tee niinkuin susta tuntuu parhaalta ja ajattele asia jo valmiiksi mikäli jäät yksin lapsen kanssa. Onnea yritykseen:)

No en todella hankkisi! Lapsesi isään olet sidoksissa hamaan hautaan saakka. Et tunne miestä vielä noin lyhyen tuttavuuden perusteella, ties mitä miehestä vielä paljastuu... Lapsen hankkiminen on iso juttu, isompi kuin näköjään ymmärrätkään. En lähtisi ventovieraan kanssa siihen, vaikka kuinka olisi "yhteinen unelma".

en pystyisi.Haluan että "toinen puoli" lapsestani on rakastamani miehen mutta tärkeintä kuitenkin on että lapsella on rakastavat vanhemmat...eli jos mieskin sitoutuu kasvattamaan lasta vaikka ette olisi yhdessäkään niin toisaalta mikäs siinä.

melkein sama kun tekis muksun yhdenillanhoidonkanssa.
en itsekään kauaa ollut nykyisen aviomiehenkanssa ollut kun olin jo raskaana..(4kk)mutta toi viikko kuulostaa niin vähältä.
varmaan monet ihmiset haluaa lapsia,mutta tulevaisuuden kannalta ois hyvä tuntee toista enemmän. entä jos ei yksinkertaisesti sovi yhteen?
perheen perustamisessa pitäs olla muitakin syitä kun halu saada lapsia.

:whistle: :ashamed: :D :ashamed: mie pamahin about ekoilla treffeillä raskaaksi kun tuon siipan tapasin. Et siinä mielessä joo..
tosin se meni kesken ja poika sai alkunsa 3kk päästä tuntemisesta(ja parin viikon päästä ku oltiin menty naimisiin).
Hetkeekää en oo katunut.

niin ja nyt ollaan oltu reilu 8v naimisissa

Me päätettiin mennä miehen kanssa naimisiin kun oltiin tunnettu 5 tuntia ja heti oli vauvalla lupa tulla. Siitä on nyt kohta 3,5 vuotta ja poika synty kun oltiin tunnettu vuoden. Toista kertaa en uskaltais samalla tavalla heittäytyä, jos meille jokus ero tulee koska sillon on ainakin yksi lapsi jonka parasta pitää ajatella.

Meidän yhteinen lapsukainen sai alkunsa samana iltana/yönä kun tavattiin. Tosin olin mä tuon miehen jotenkuten tuntenut/tiennyt jo vuosia, ettei nyt ihan tuikituntematon ollut. Ja mua ei kauhistuttanut ajatus siitä että jäisinkin yksin lasten kanssa (mulla oli jo ennestään yksi lapsi) Yhdessä ollaan kuitenkin oltu jo vuosia, naimisissakin reilu 2 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
En missään nimessä! Koska ei viikossa voi oikeasti ketään oppia tuntemaan.

Niin, olis varmaan hyvä nähdä se mies kun se on huonoimmillaan ja asiat kaatuu päälle. Silloin tulee se oikee luonne esiin.

Muuten ok mutta kun on kyse muistakin kuin teistä. Kokonaisen uuden ihmisen kokonainen elämä. Sen ei pitäisi olla kiinni siitä: kun mä niin haluisin söpön pienen vauvan. Ettekö voisi vaikka keskustella vuoden yhteisistä ARVOISTA, pelisäännöistä ja kasvatuksesta jne ja sitten. Vuosi on lyhyt aika verrattuna uuden ihmisen kokonaiseen elämään, elämään joka on niin hauras ja herkkä. Ja niin arvokas!

Puhumattakaan teidän loppuelämistänne, lapsi sitoo teidät yhteen loppuiäksi, tunnetteko toisenne viikossa niin hyvin että ootte varmoja että olette valmiit tällaiseen sitoumukseen?

Mä en olisi. Vuosikin olisi lyhyt aika.

riippus vähän...jos olisin 40v ja ei yhtään lasta vielä olisi ja vauvakuume ollut ihan hirmuisen pitkään, niin silloin saattaisin hankkia lapsen vaikka tunnin tuntemisen perusteella ja siinä vaiheessa se olis ihan sama onko miestä vai ei!
Muuten kyllä hieman pidempään katsoisin

En todellakaan uskaltaisi :o Tuossa alkuhuumassa sitä ajattelee aivan jollain muulla kuin järjellä.

Lähipiirissä on kyllä yksi tapaus, jossa vauva syntyi reilusti ennen suhteen 1vuotispäivää. Kyllä siinä suhteessa kaapin paikkaa haettiin aika rankalla tavalla, vaikka nyt hyvin meneekin.

Yhteistyössä