N
Non compos mentis
Vieras
Kuulostavat hyviltä heidän periaatteensa noin yleensä ja jumalanpalveluskin sellainen, etten pistä hanttiin vaan voisin viettää yhden päivän viikossa hiljentyen tunniksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:Mä oon miettinyt että miten se käytännössä sitten toimii. Siis tuo näennäisen rajaton suvaitsevaisuus. Että onko siellä kuitenkin taustalla seurakunnissa oletuksia siitä millainen usko on "oikeaa".
Mikä ero on kveekareilla ja ihan maallisella maailmanparannustoiminnalla? Koska mun käsitys on että kveekarit kuitekin on aika kristittyjä, käytännössä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Miksi haluat liittyä, jos et usko jumalaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;20135714:Miksi haluat liittyä, jos et usko jumalaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22310735:Käsittääkseni kveekaritkin perustavat oppinsa Raamattuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;20135714:Miksi haluat liittyä, jos et usko jumalaan?
...kuitenkin kristityihin?Ai miksi liittyä? Noh, tietysti siksi, että voisi tuntea kuuluvansa ....
...kuitenkin kristityihin?