Voisinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs

Vieras
Testasin tänään apteekin testillä ja siihen tuli 1 viiva vain kun katsoin noin 2-3minuutin päästä. sen jälkeen pistin testin sivuun ja myöhemmin typeränä kävin kyylimässä sitä uudelleen. Siinä näky aika selvä haamu. No en tiiä onko se tullut ennen sitä 5minuutin "rajaa" vai sen jälkeen, kun tosiaan joskus ennen sitä viittä minuuttia mä olin sen tarkistanut.
Alamaha tuntuu oudolta mutten tiiä johtuuko se siitä jos menkat ois alkamassa vai siitä että pistin ehkäsyrenkaan paikoilleen. Olen synnyttänyt muutama kuukausi sitten joten ei oo hajua millon menkat pitäs alkaa.

En nyt jaksa alkaa selostamaan miksi käytän ehkäisyrengasta kun kuitenkin vauva ois ihan toivottu. Mutta sitä ois nyt tarkotus muutaman kuukauden käyttää ja sitten ruvetaan ihan kunnolla yrittämään. Eli eipä nyt sitten kysellä syitä tohon vaan mielellään vastauksia, että millon kannattas testata uudelleen vai onko se nyt vaan niin että en ole raskaana?

täällä on useampi kirjoittanut siitä miten tuo on ollut oikeasti plussa. tai siis muuttunut hetken päästä plussaks ja on ollut raskaana tuolloin. alussa. kannattaa testata uudelleen päivän parin päästä tai jos et testannut tänään niin vaikka heti huomenna aamupissasta.

kiitos paljon vastauksesta.
Tänään testasin ihan päivällä vaan, jonku 3 tuntia ennen sitä olin käymättä vessassa. Pitääpä testata uudelleen tässä joku päivä, tilasin testejä netistä... Toivottavasti tulisivat pian että pääsis äkkiä testaaamaan, etten vaan sitten pidä tuota ehkäisyrengasta jos olenkin raskaana :)

[QUOTE="vieras";23144084]sun ei kyllä todellakaan kannata pitää sitä ennenkuin raskaus on varmasti suljettu pois.[/QUOTE]

Ahaa.... mutta miten mä selvitän sitten olenko raskaana kun en tiiä millon se näkyis testissä kun kuukautisistakaan ei oo mitään tietoo et millon ne alkaa...?
Ja mitä siitä voi tapahtua jos käyttää sitä ollessaan raskaana?

kun rengas on sen verran uusi keksintö ettei ole tutkittua tietoa tarpeeksi siitä miten se vaikuttaa kehittyvään sikiöön niin kannattaa mieluummin olla hetki ilman turhaan kun miettiä mitä jos lopun elämää. kyllähän se nyt viikossa parissa testissä näkyy jos raskaana on. siihen asti joko ilman tai kumilla. sen seuraavan pari mieluummin kolme viikkoa niin voi jo kohtuullisen varmalle sanoa.

[QUOTE="vieras";23144105]kun rengas on sen verran uusi keksintö ettei ole tutkittua tietoa tarpeeksi siitä miten se vaikuttaa kehittyvään sikiöön niin kannattaa mieluummin olla hetki ilman turhaan kun miettiä mitä jos lopun elämää. kyllähän se nyt viikossa parissa testissä näkyy jos raskaana on. siihen asti joko ilman tai kumilla. sen seuraavan pari mieluummin kolme viikkoa niin voi jo kohtuullisen varmalle sanoa.[/QUOTE]

hmm no, kai se on sitten kumia käytettävä kun jos on ilman, ja ovulaatio onkin vasta tulossa niin sittehän voin tulla niiden parin kolmen viikon aikana raskaaksi ja sitä taas ei näy testissä :D tai sitten odotettava vaan niitä ekoja menkkoja joita kyllä saa odotella ja kauan, jos jatkuu samaa rataa kuin ennen raskautta...

Yhteistyössä