Voisin luopua tehohoitopaikastani ja/tai maksaa hoidon kulut itse, jos sillä estäisin pakon hommata koronapassi

Käy koronapotilaita hoitavissa keuhko-osastoiilla ja teholla. Katso oikein tarkkaan, potilaat yrittävät siellä hengittää ja pysyä elossa.
Keskustele potilaiden kanssa ja kysy miltä mahtaa tuntua. Kysäise siinä samalla heiltä, olisi ehkä kuitenkin pitänyt se koronarokote ottaa.

Oletko kovin itsetuhoinen, kun hypätä haluat. Ota toki käysi mukaan vai ajattelitko vetää alas ihan ilman köyttä samaan tapaan kuin pidät vapautesi ilman koronarokotesuojaa.
Voi kuule. Mä olen sairaalasta kolunnut melkein joka osaston läheisteni tragedioiden kanssa.
En mä silti ajattele että eläminen täytyy lopettaa.

Muksuni ajaa mopolla, vaikka sairaalahuoneessa olen katsonut mopokolarissa ollutta, ja kiireestä kantapäähän paketoitua teiniä jolla luunmurtumia kroppa täynnä.
 
vierailija
No miks h-lvetissä sitä typerää passia ei voi rajoittaa vain helsinkiläisiin?

Minkä väriseltä sinun mielestäsi Suomen kartta näyttää koronatilanteen kannalta?
Eikö näytä mustalta ja tummanpunaiselta joka paikassa. Ei ole enää nätin vaaleata ja haaleankeltaista.


Ilmaantuvuus sairaalhoitopiireittäin.
 
vierailija
Toiset maksaa nyt aika kovan hinnan toisten ihmisten itsekkyydestä, tehohoitaja sanoo Kalevalle


Suurin muutos potilaskunnassa on tällä hetkellä se, että ”tyypillistä tehohoitopotilasta” ei enää ole. Ikäjakauma on suuri, aina kolmekymppisistä ylöspäin.

Echo
taitaa olla siis alle 30 v. Ok. Riski sinulla on pienempi ikäsi puoleta. Tällä hetkelä.
 
Minkä väriseltä sinun mielestäsi Suomen kartta näyttää koronatilanteen kannalta?
Eikö näytä mustalta ja tummanpunaiselta joka paikassa. Ei ole enää nätin vaaleata ja haaleankeltaista.


Ilmaantuvuus sairaalhoitopiireittäin.
No mutta missä olisi ongelma, jos mun aloitusviestin skenaario toteutuisi?

Osaan paremmin suojata itseni luin itsekkäät maskittomat rokotetut, tai onnetonta, vaaleansinistä rättiä käyttävät.

Ja jos kuolisin koronaan, niin kuolisin kotonani. Missä ongelma teidän kannaltanne? Mähän uhraisin itseni.
 
vierailija
No mutta missä olisi ongelma, jos mun aloitusviestin skenaario toteutuisi?

Osaan paremmin suojata itseni luin itsekkäät maskittomat rokotetut.
Ja jos kuolisin koronaan, niin kuolisin kotonani. Missä ongelma teidän kannaltanne? Mähän uhraisin itseni.

Toivottavasti myös perheesi on tämän ymmärtänyt, etteivät soita sinulle ambulanssia kun koriset ja yrität hengittää. Hommaa kotiin valmiiksi jotain kipua lieventävää, Burana tuskin auttaa. Tukehtumiskuolema voi kestää kuitenkin jonkun aikaa.
 
Tää aloitusviestin skenaario kelpaa rokotetuille silloin, jos sitä pohditaan mediassa. Silloin kyllä ollaan valmiita lyömään löylyä "juu, tehohoito pois rokottamattomilta!"

Nyt kun sitä pohtii koronapassivastainen mamma, olen joko harhainen, tyhmä, masentunut ja ties mitä. :cautious:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Porugalissa on huomattu että 90 % rokotekattavuus ei suojaa, vaan nyt vaaditaan tuore koronatestitulos.
10,3 miljoonan asukkaan Portugalissa koronaviruksen aiheuttamaan tautiin on kuollut yhteensä 18 400 ihmistä, mikä on suhteessa asukaslukuun 7,5 kertaa enemmän kuin Suomessa. Koronatapauksia on todettu Portugalissa yli miljoona. Maassa oli vuoden alussa maailman huonoin koronatilanne.

Nyt paljon parempi kun on rokotukset.
 
vierailija
No mutta missä olisi ongelma, jos mun aloitusviestin skenaario toteutuisi?

Osaan paremmin suojata itseni luin itsekkäät maskittomat rokotetut, tai onnetonta, vaaleansinistä rättiä käyttävät.

Ja jos kuolisin koronaan, niin kuolisin kotonani. Missä ongelma teidän kannaltanne? Mähän uhraisin itseni.
Ai nyt uhraat itsesi, kun juuri olet ainoita rokottamattomia kylällä ja elät siivellä. Just.
 
Kenen puolesta olet tässä uhrautumassa? Etköhän ole vain uvriutumassa.
Tämä ketjuhan on ideointia vaan. Uskon että jotkut muutkin koronapassia vastustavat voisivat lähteä kampanjaan mukaan.

Ainut että sellaista mahdollisuutta ei anneta ylemmältä taholta, eli tää on vaan haavekuvia.

Päättäjät voisivat pelätä että parikymppiset terveet voisivat innostua tästä eikä hommaisi passeja, koska heidän tehohoitoriskinsä on äärimmäisen pieni.
 

Yhteistyössä