Voisin luopua tehohoitopaikastani ja/tai maksaa hoidon kulut itse, jos sillä estäisin pakon hommata koronapassi

No kuule, tee kaikilöe palvelus ja toteuta tämä ajatuksesi. Tee siis hoitotestamentti jossa kiletäydyt kaikesta tehohoidosta jos saat koronan, jos sairaus tehohoitoa. vaatiisi Kirjauksen voit tehdä omakantaan. Potilaalla on oikeus kieltäytyä kaikesta hoidosta joten jos tet kirjallisen hoitotestamentin niin ei sinua väkisin hoideta.
En tee vielä, koska joutuisin koronapassi-nalkkiin kuitenkin nykyisellä lainsäädännöllä. Se mun ehdottama vaihtokauppa kun ei kosketa ainakaan vielä sitä toistakin osapuolta.

Uhraus se tehohoidosta luopuminen olisi mullekin, koska olen perheenäiti.

Mutta vapaus menee senkin edelle, joten jos valtiovalta asettaisi alkuviestissä kuvatun mahdollisuuden irrottautua passihommeleista, niin suostuisin.
 
Kaikki eivät voi sitä rokotetta ottaa terveydellisistä syistä, eli rokotekattavuutta tuskin saadaan koskaan 100%n.
Turun yliopiston professori, virologi Ilkka Julkunen myös korostaa, että rokotteiden ottaminen on kaikille mahdollista.

 En tiedä yhtään sairautta, joka estäisi rokotteen ottamisen. Allergioiden osalta rokote voidaan ottaa polikliinisessa valvonnassa, jossa mahdolliset allergiset reaktiot voidaan hoitaa heti. Asiasta kannattaa neuvotella oman hoitavan lääkärin kanssa.

 
vierailija
En tee vielä, koska joutuisin koronapassi-nalkkiin kuitenkin nykyisellä lainsäädännöllä. Se mun ehdottama vaihtokauppa kun ei kosketa ainakaan vielä sitä toistakin osapuolta.

Uhraus se tehohoidosta luopuminen olisi mullekin, koska olen perheenäiti.

Mutta vapaus menee senkin edelle, joten jos valtiovalta asettaisi alkuviestissä kuvatun mahdollisuuden irrottautua passihommeleista, niin suostuisin.
Kumpaa sä oikeen vastustat, rokotetta vai passia?
Olisitte ottaneet rokotteen, passia ei tarvittaisi.
Et ole uhrautumassa, vaan tekemässä vaihtokauppaa. Voit vakuuttaa itsellesi, että kyseessä on eliitin salaliitto tai että uhraat itseäsi vapauden nimissä, mutta herää todellisuuteen ja mee jutteleen päälääkärin kanssa.
 
No kuule, tee kaikilöe palvelus ja toteuta tämä ajatuksesi. Tee siis hoitotestamentti jossa kiletäydyt kaikesta tehohoidosta jos saat koronan, jos sairaus tehohoitoa. vaatiisi Kirjauksen voit tehdä omakantaan. Potilaalla on oikeus kieltäytyä kaikesta hoidosta joten jos tet kirjallisen hoitotestamentin niin ei sinua väkisin hoideta.

Miksi se olisi palvelus kenellekään? Ja miksi Echo niin tekisi? Ei toi otsikon "jos sillä..." toteudu niin toimimalla.

Mä ainakin haluan pitää Echon hengissä ja palstalla.
 

Yhteistyössä