Voisin luopua tehohoitopaikastani ja/tai maksaa hoidon kulut itse, jos sillä estäisin pakon hommata koronapassi

Tuo paikasta luopuminen olisi parempi, koska vaikka maksaisin ne viulut, niin teholla vois olla ruuhkaa. Joten kuolisin kotiini.

Tehohoitoon joutumisen riski on edelleen ikäisilläni pieni.

Valitsen vapauden.

Länsimaat=vapaus. Silloinkin kun ihminen haluaa harrastaa vaarallista benji-hyppyä tai riippuliitoa.
 
Hys, en ole miettinyt muita tehohoidon tarvetta vaativia tilanteita.

Mut pysytään korona-aiheessa.

Me ladattiin passi jo jotta päästiin espanjaan. Tosin sinne piti täyttää toinenkin terveystitolomake joka piti myös näyttää jotta pääsi edes lentokoneeseen. Se oli monimutkaisempi, piti kertoa, minne matkaa ja luvata että vähäisistäkin oireista ottaa yhteyttä ko. alueen koronakeskuskeen tai mikä lie olikaan.

Ja siellähän ne, oikeasti, antavat sakkoja tai pidättävät ellet toimi kuten pitää. Olo oli huomattavasti turvallisempi siellä kuin kotosuomessa ja se on surulista minusta.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Me ladattiin passi jo jotta päästiin espanjaan. Tosin sinne piti täyttää toinenkin terveystitolomake joka piti myös näyttää jotta pääsi edes lentokoneeseen. Se oli monimutkaisempi, piti kertoa, minne matkaa ja luvata että vähäisistäkin oireista ottaa yhteyttä ko. alueen koronakeskuskeen tai mikä lie olikaan.

Ja siellähän ne, oikeasti, antavat sakkoja tai pidättävät ellet toimi kuten pitää. Olo oli huomattavasti turvallisempi siellä kuin kotosuomessa ja se on surulista minusta.
Miksi sinä tuplarokotettu pelkäsit koronaa?
 
vierailija
Niin, tosiaan kerroin eilen, että miehen kaveri oli lähellä kuolla, oli kolme viikkoa teholla, keuhkoista 80 prosenttia tuhoutuneet. Ei ole ainoa esimerkki, josta olen kuullut tässä ystävä- ja tuttavapiirien kautta
Niin ja lähisukulaisen työkaveri kuoli viime vuonna yksin kotonaan, kun mies oli jumissa toisessa maassa. Hän oli koronapotilaita hoitanut, ikää runsaat 30 vuotta.
 
vierailija
kyllä kauhea kitumiskuolema
On. Hirvittävä. Hoitajat ja lääkärit ovat kertoneet, miten pitävät kädestä viimeisillä hetkillä ja ihminen saattaa olla tajuissaan, kyyneleet valuvat kun tietävät, että lähtö on lähellä. Ilman läheisiä vierellä. Minä sain hyvästellä kädestä pitäen molemmat vanhempani lähdön hetkellä ja vaikka se kuinka surullista oli, pitkään jatkuneiden vakavien sairauksien jälkeen se oli yksi arvokkaimmista hetkistä elämässäni.. Olisi ollut hirveää, jos en olisi voinut hyvästellä.
 
On. Hirvittävä. Hoitajat ja lääkärit ovat kertoneet, miten pitävät kädestä viimeisillä hetkillä ja ihminen saattaa olla tajuissaan, kyyneleet valuvat kun tietävät, että lähtö on lähellä. Ilman läheisiä vierellä. Minä sain hyvästellä kädestä pitäen molemmat vanhempani lähdön hetkellä ja vaikka se kuinka surullista oli, pitkään jatkuneiden vakavien sairauksien jälkeen se oli yksi arvokkaimmista hetkistä elämässäni.. Olisi ollut hirveää, jos en olisi voinut hyvästellä.
itselle olis kyllä paras kun lähtis saappaat jalassa kerta laakilla
 

Yhteistyössä