Voisikos se ylläpito ryhtyä töihin.

• Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
Herra Majuri
Lopettakaa se kaffepöydässä istuminen ja ruvetkaa hommiin. Palsta on edelleenkin kaottisen kamalassa tilassa, ettekä edes vaivaudu tiedottamaan, millä aikataululla yritätte saada tän kuntoon. No itse ajattelisin, että ehkä jouluna tää voisi toimia, mutta on kyllä pakko jättää vuosi avoimeksi.

Ooo
Pari päivää ja kamalat vieroitusoireet kun ei pääse tummennettuna kirjoittamaan? Ei kai tämä nyt niin kamalaa ole. Oisko maailmassa kuitenkin vähän suurempia asioita, joihin kannattaisi energiansa laittaa...

Eikä ne lue edes niille lähetettyjä viestejä. vrt. laitoin varmistukseksi sen kuittauspyynnön viestiin. :(

Phoebsi harmaana
MITEN tämä palsta voi olla noin tärkeä jollekin? kyllä täällä itsekin pyörin päivittäin mutta ei jaksa napata jos vähän on kesken.
Ime sinä parsaa.

En pääse kirjautumaan. Ei se niin haittaa kun voin kirjoittaa harmaanakin... Phoebsi harmaana (Tämä tiedoksi eräälle sutturalle joka väittää mun kirjoittavan AINA sekä harmaana että mustana) Mutta kun en pääse lukemaan yksityisviestejä prkl!

Ja onpa muuten hidas. Ehdin aina lukemaan yhden uutisen sillä aikaa kun Mitäs nyt latautuu ja latautuu ja latautuu. Uudistus sinänsä ei haittaa mutta toimimattomuus kyllä.

Ärsyttää kun mulla ei ole muka oikeutta kattoa omia kirjoitettuja viestejäni. Olis kiva tietää onko joku vastannut jotakin eikä tarvisi käydä montaa sivua läpi ja ettiä oikiaa ketjua. Ei auta hakukaan tässä asiassa kun ei toimi.

Ja miksi ei saisi ottaa päähän jos palsta ei toimi? Taas vinkuintiaanit soittamassa suutaan mustien tekemisistä ja itte ollaan niin vatun täydellisiä.

Ärsyttää kun mulla ei ole muka oikeutta kattoa omia kirjoitettuja viestejäni. Olis kiva tietää onko joku vastannut jotakin eikä tarvisi käydä montaa sivua läpi ja ettiä oikiaa ketjua. Ei auta hakukaan tässä asiassa kun ei toimi.

Ja miksi ei saisi ottaa päähän jos palsta ei toimi? Taas vinkuintiaanit soittamassa suutaan mustien tekemisistä ja itte ollaan niin vatun täydellisiä.
Ne on A-N-O-N-Y-Y-M-E-J-A, että voivat rauhassa harjoittaa vihanhallintaterapiaansa tällä palstalla meitä muita kohtaan.

Olen muuten yhtäkkiä taas kirjautunut?! Kivaa.

[QUOTE="vieras";21895930]ja eikös tän palvelimen vaihdon ideana ollut myös saada tästä nopeampi?? Nyt menee hermo kun sivut latautuu niin tuhottoman kauan. :mad:[/QUOTE]

Tuli ns. odottamaton ongelma. Tai pari. Tekniikka ja muut tekevät koko ajan duunia. Calma, calma.

Pee, naftaliinista kaivettu nettiapuri

Yhteistyössä