Voisiko tämä olla haamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärppänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuo first signal on kyllä huonoimpia testejä, kun sillä saa melkein aina värillisen viivan vaikka onkin nega.
En siis osaa sanoa, en oikein edes nähnyt mitään. Toivotaan kuitenkin et ois plussa!

Pitää testata aamu pissasta uusiksi. Kyllä siinä livenä näkyi testiajalla viiva selvästi. Joskus olen saanu tuohon ihan testiajan jälkeen roskishaamun, mutta en testiajalla mitään tuollaista kuinka se nyt livenä näkyi.

En nähnyt mitään.
Veikkaan että nega :|

--

Itse sain rfsu:lla roskisplussan kp 28/28-34
Eli 4h testin jälkeen oli vahva plussa :o

Kp 30/28-34
sama testi tuli tosi hailakka haamu 6 minuuttia testin teosta. näkyi vain valoa vasten.

Kp 35/28-34
Tuli Clear blue digital testiin: "raskaana 2-3 viikkoa"

Ikinä ei kannata heittää toivetta hukkaan :,)

Darling ja muru rv 15

Sekä aloittajalla että minttumilla on jotain, minttumilla näkyy selvästi vaaleanpunaista. Aloittajalla saattaisi olla haamu, jos on selkeästi vaaleanpunainen eikä harmaa, ja jos näkyy livenä selkeämmin kuin ruudulla. Ensin kyllä katsoin että eihän tuon selkeämpää negaa olekaan, mutta aikani kun tihrustin, niin ehkä siinä joku aavistus saattaa näkyä. En kyllä tuon perusteella vielä lähtisi neuvola-aikaa varaamaan, mutta tekisin kyllä uuden testin parin kolmen päivän päästä. Mitkä sulla on kiertopäivät nyt?

Minttumin testistä plussan näen kyllä mutta apn en vaikka mitenkä päätäni kääntelin. Ekassa kuvassa saatoin ehkä huomata viivan mutta varma en ole. Että testaileppa vaan parin päivän päästä uudelleen :)

kyllä siinä haalean vaalean punainen väri oli. Kuivuneena on tuollainen lila. Outo testi kyllä jos jo 3min kohdalla näkyvä viivanpaikka olis vain viivanpaikka. Ärsyttäviä nää testit. Mihin testiin sitä voi edes luottaa. Olen saanut tuolla aikaisemmin kyllä roskishaamun, mutta en testiajalla tuollaista. Apteekin omakin on nykyään kuulemma ihan susi. Ennen se ei antanut mitään viivanpaikkoja. No uutta testiä kehiin parin päivän päästä. Mitäs hätäilin, siitäs sain.

No jos kiertopäivät on noin pienet, saattaa ollakin haamujen haamun esiäiti. Mutta koita nyt malttaa odottaa siihen asti että menkkojen pitäisi alkaa. Silloin näkyy varmasti jos on näkyäkseen. Ikävä kyllä vielä ei voi sanoa juuta eikä jaata, kun päiviä/viikkoja on niin vähän.

Ostakaa sellanen testi, johon tulee lukemaan joko "raskaana" tai "ei raskaana". ei trvi arvuutella =). Ja toivon kyllä molemmille plussaa, muistan itse puolen vuoden takaa, kun tänne samanlaisia kuvia laittelin, kaikki melkein sanoi, ettei näy mitään, hain seur päivänä tullaisen digitaalisen testin, joka kertoi mun olevan raskaana =)

Juu se olis kyllä ihan hyvä veto se digitaalinen, mutta pakko malttaa nyt kyllä. Se on kyllä harmi kun itse näkee kyllä viivat ja moni ei näe mitään... =DDDD No livenä se näkyi paljon paremmin.