Voisiko olla atooppinen iho?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Jos sääret ja kädet ovat todella kuivat, mutta niissä ei ole mitään näkyvää.Selässä ja mahassa taas pieniä punaisia pilkkuja (siis melkein vierivieressä ainakin selässä) muttei ole niinkään kuivan tuntuiset..Eräs yksityinen lääkäri sanoi kerran pojalla olevan atooppinen ekseema, mutta loppujen lopuksi kutinan syyksi paljastui syyhypunkki.

Poika on siis terve eikä näpyt tunnu vaivaavan, eli ei kai mitään rokkoa ainakaan voisi olla.Atooppisen ihon asiantuntijat pinoon!

Meillä lapsella atooppinen iho ja on kuiva kauttaaltaan.Lisäksi sääristä reisistä ja polvitaipeista löytyy erikokoisia ihottuma läiskiä..Karkeita,punoittavia ja kutiavia...

Mulla on atooppinen iho. Kävin ihotautilääkärillä näyttämässä käsiäni, niin kkäski yllättäen nostaa lahkeet ja totesi samantien että atooppinen on. Sääret kuulemma oireilee etupäässä. Mulla iho jaloissa silkkipaperin ohutta ei siis pehmyttä paksua niin kuin vaikka käsivarsissa. Toinen kämmen sitten kuivuu ja sormiin tulee haavaumia silloin tällöin.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mulla on atooppinen iho. Kävin ihotautilääkärillä näyttämässä käsiäni, niin kkäski yllättäen nostaa lahkeet ja totesi samantien että atooppinen on. Sääret kuulemma oireilee etupäässä. Mulla iho jaloissa silkkipaperin ohutta ei siis pehmyttä paksua niin kuin vaikka käsivarsissa. Toinen kämmen sitten kuivuu ja sormiin tulee haavaumia silloin tällöin.

Sääret onkin pahimmassa kunnossa, tosi kuivat. Osaisko kukaan sanoa siihen mitään että on selässä "pisteitä" tai mitälie näppylöitä, mutta ei ole kuiva iho kuitenkaan sieltä..Oireeleeko atooppine ihottuma niinkin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Sääret onkin pahimmassa kunnossa, tosi kuivat. Osaisko kukaan sanoa siihen mitään että on selässä "pisteitä" tai mitälie näppylöitä, mutta ei ole kuiva iho kuitenkaan sieltä..Oireeleeko atooppine ihottuma niinkin?

Oireilee niinkin.

Yhteistyössä