Voisiko nää

  • Viestiketjun aloittaja Petetty jättäjä
  • Ensimmäinen viesti
Petetty jättäjä
Lueskelin noita pettäjien kannanottoja ja jäin miettimään, että onkohan ne totta vai pelkästään provoja. Mietiikäähän, miksi ihmessä "onnellinnen toinen nainen ja sinkku" käy keskustelua KAKSPLUSSAN sivuilla. Itse en lapsettomana sinkkuna edes tiennyt tämän palstan olemassa olosta....

Mua on petetty kaks kertaa, ekasta aviomiehestä otin eron heti. Olen aina ollut kerrasta poikki ihminen, jos pettää kerran, pettää toistekin. Meillä ei ollut lapsia, joten erosta ei kukaan ulkopuolinen kärsinyt.

Nykyinen mieheni (ainakin toistaiseksi;)) petti myös. Ei kuulemma seksisuhde...uskoo ken haluaa...
Nyt jättäminen ei olekaan niin yksinkertaista ja mustavalkoista. Meillä on neljä lasta, joista kaksi yhteistä 1,5 v ja 3 ja kaksi vanhempaa miehen edellisestä liitosta. Jos nyt lähden, kärsii lapset kaikkein eniten, varsinkin "ei minun" lapset, joilla perhe hajoaa jo toistamiseen. Aikuisena mulla on vastuu myös näistä lapsista ja siitä millainen arvomaailma heille syntyy. Puntaroin siis lähteä vai jäädä.

Kuvitelkaa muuten: kun sain suhteen selville, soitin saman tien tälle "toiselle naiselle", se ei uskaltanut vastata puhelimeen. Seuraavana päivänä lähetin mieheni kautta viestin, että jos ei vastaa ja ihan heti, tulen käymään työpaikalla...Johan vastasi.

Mieheni kertoi että ekan yöllisen soittoyritykseni jälkeen ko nainen oli joutunut ottamaan rauhoittavia, kun oli niin hermostunut... sanoisin että tosi luuseri, mikä luuseri..

Jos petetty haluaa jatkaa, löytyy apua kyllä, esim perheneuvolasta. Olkaa sinne yhteydessä!
 
merika
Lueskelin noita pettäjien kannanottoja ja jäin miettimään, että onkohan ne totta vai pelkästään provoja. Mietiikäähän, miksi ihmessä "onnellinnen toinen nainen ja sinkku" käy keskustelua KAKSPLUSSAN sivuilla. Itse en lapsettomana sinkkuna edes tiennyt tämän palstan olemassa olosta....

mä lueskelin kans näitä eilen illalla kun ei tullut uni. Aika uskomatonta tekstiä jotkut laittaa.Pettäjä haukkuu moraalisiskoiks niitä jotka pitää pettämistä vääränä sit taas joku "moraalisisko" haukkuu kaikki sinkut pettäjiksi ja perheen rikkojiksi.

Pettäminen satuttaa aina sitä toista osapuolta. Tsemppiä sulle, sun tekstistä näky et sä pärjäät - osaat katsoa maailmaa muutenkin kuin ruusunpunaisten lasien takaa. Oli hyvä veto soittaa sille naiselle.
 
vieras
Oliskohan aiheellista nostaa äijä seinälle, eikä sitä toista naista.
Miehesi kyllä löytää uuden vieraan naisen, ehditkö varmasti silitellä miehesi päätä tarpeeksi ja haukkua kaikki toiset naiset?
 

Yhteistyössä