Voisiko kuitenkin olla raskaana ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voisiko kuitenkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voisiko kuitenkin

Vieras
vaikka periaatteessa ei kai pitäisi olla mahdollista.
Minulla todettu varhainen vaihdevuodet ja mies on käynyt vasektomiassa.

Viime kuukautiset oli 14 pvää myöhässä ja kesti kaks päivää ja oli suht niukat. Normisti vuotaa kolme ekaa päivää ku saavista kaatais ja sit normalisoituu, kestää 6-7 pvää. Nyt melkein kk ollu palelua ja kurniva "nälkäinen" vatsa. Nenä oudosti tukossa, ei kuitenkaan ole nuhaa.Tulee ihe väsymyskohtauksia.

Nyt pitäisi taas kuukautiset kohta n viikon päästä alkaa. Kuukautiset on tullu siis ihan ajallaan aina ennen vaikka varhainen vaihdevuosi vaivana onkin. On enemmänkin vaikuttanut munasolutuotantoon.

Testiä en ole tehnyt ku jotenkin tuntuu,et pitäisi odottaa viel tuon viikon ja katsoa tuleeko vuotoa nyt. Ja tietty jännittääkin.

Odotettavissa niagaran putousta jouluki vaiko mahdollisesti vauvaa syksylle.

Mitä mieltä olette?

Jos vaihdevuosien hormonaaliset muutokset vaikuttavat munasolutuotantoon, niin kai ne jossakin vaiheessa alkavat vaikuttaa kiertoonkin, näin asiaan perehtymättömänä luulisin.

Sinun kannattaa perehtyä asiaa jos tämä tämän enempää kiinnsotaa,mutta
munasolutuotanto voi lakata kokonaan tai aivan minimiin,mutta silti voi kuukautiset tulla ihan normaalisti ja ajallaan ja säännöllisesti.

Vuotoon ei vaikuta munasolun irtoaminen/irtoamattomuus vaan kohdun limakalvon toiminta..

Ja voit olla raskaana, on tuttavapiirissäkin tapahtunut ihmeitä sterilisaatiosta huolimatta. tee testi sillä se selviää

Sinun kannattaa perehtyä asiaa jos tämä tämän enempää kiinnsotaa,mutta
munasolutuotanto voi lakata kokonaan tai aivan minimiin,mutta silti voi kuukautiset tulla ihan normaalisti ja ajallaan ja säännöllisesti.

Mulla myös alkavat vaihdevuodet. Kierto säännöllinen ja ovuloin joka kuukausi. Siltikään en voi tulla luomusti raskaaksi koska loput munasolut mitä minulla on ovat kelvottomia. Tämä todistuttu myös useassa ivf:ssä.

[QUOTE="Vieras";27717324]Mulla myös alkavat vaihdevuodet. Kierto säännöllinen ja ovuloin joka kuukausi. Siltikään en voi tulla luomusti raskaaksi koska loput munasolut mitä minulla on ovat kelvottomia. Tämä todistuttu myös useassa ivf:ssä.[/QUOTE]

Minulla periaatteessa ihan sama juttu,mutta edes ivf-hoidolla ei saatu munasoluja aikaiseki kuin yksi tai kaksi niin pientäe,ttä ei ajatustakaan jatkoon.

Yhteistyössä