Voinkohan saada vaihtaa takin jonka ostin kuukausi sitten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Myyjä kehui maasta taivaisiin aletakkia joka oli valkoinen ja kun epäilin et tarttuuko kaikki paska niin myi vielä sellasta suihketta et nyt ei varmasti tartu...
arvatkaa vaan kui paskanen se on nyt kuukauden käytön jälkeen!
kuitti mulla on tallessa mut kaveri joka oli töissä kyseisessä liikkeessä epäili ettei saa vaihettua enää ellei tuote oo menny rikki. takki maksoi alenkin jälkeen 65e joten oon todella pettynyt laatuun.
ja ei, en ole kontannut jokaista ojaa se päällä :D

Minä jos joku osaan liata vaatteeni nimim. tarkistanpa öljyt kun päälläni on uudenkarhea valkoinen talvitakki, mut ei se sen takin tai myyjän vika ole jos sä jossain onnistut niin rypemään koko ajan et takki on jatkuvasti likainen, edes minä en ole joutunu pesemään valkoista takkia 2 kertaa kuussa...

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Minä jos joku osaan liata vaatteeni nimim. tarkistanpa öljyt kun päälläni on uudenkarhea valkoinen talvitakki, mut ei se sen takin tai myyjän vika ole jos sä jossain onnistut niin rypemään koko ajan et takki on jatkuvasti likainen, edes minä en ole joutunu pesemään valkoista takkia 2 kertaa kuussa...

mä jotenkin arvasin, että te kuvittelette mun luutunneen sillä lattioita vaikka oon jopa pitänyt vanhaa takkia töissä jne ettei uusi sotkeentuisi.
jääkööt keskustelu siis mun osalta tähän... =)

Mä olen kyllä samaa mieltä ap:n kanssa, että myyjä kyllä tahallaan johti harhaan. Olisi voinut sanoa, että valkoinen kyllä likastuu eikä uskotella sen olevan jotain ihmeainetta, johon lika ei käy...

Kannattaa kysyä ja hieman valittaakin, jos myyjä on luvannut jotain muuta kun mitä todellisuudessa on. Kaikilla tuotteilla on 6kk takuu virheiden osalta.

ps. kokeile nestemäistä sappisaippuaa pesujen yhteydessä pinttyneimpiin kohtiin, jos et saa takkia vaihdetuksi. Olen pitänyt tytön valkean talvitakin sen avulla valkeana ja siistinä!

Yhteistyössä