Voinkohan mie ominpäin alottaa tuon raudan

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
Viimeksi kun kävin neuvolassa oli se hemppari taas laskenut. Oli 116.
Ja nyt on jo useampana aamuna tuntunu ihan ylitsepääsemättömän vaikeelta nousta sängystä ylös ja jo pelkästään sohvalla istuessa tuntuu et taju lähtee. Alkaa pyörryttää, heikottaa, vapisuttaa ja tulee eka tuskanhiki jonka jälkeen paleltaa ihan sikana ja joskus se johtaa siihen et pitää mennä ja oksentaa.

Niin ajattelin et voisinkohan mie alottaa tuon raudan mutustamisen jo ennen seuraavaa neuvolaa joka on vasta 18 päivä. Kauheen pitkä aika oottaa kun joka aamu on tällästä. Varsinkin silloin kun pitäisi lähteä aamuvuoroon töihin.

Niin ja päiväunet on kyllä vedettävä aina kun vaan voi tai ei tuu elämästä mitään. Koko ajan voisin vaan nukkua. Nyttenkin voisin vaan painaa silmät kiinni ja nukahta tähän.

Mitkä viikot sulla on menossa?
Kun rautaahan ei muistaakseni suositella ekaan kolmeen kuukauteen?

*muoksis, olin ketku ja vakoilin sen sun profiilist.. Anna mennä vaa.. mitä rautaa sulla on?

No, eiks 116:sta ois jo pitänyt aloittaa rauta. Tai mikä sulla normaalisti on? Mulla on normaalisti 150, ja ekassa raskaudessa odotin raudan aloituksen kanssa siihen, että alkoi huoneet pyöriä, oli hirveetä. Tokassa raskaudessa aloitin sitten niin, ettei ikinä pudonnut ees alle 120:n. Ei tullut huimausta.

Alkuperäinen kirjoittaja hemppa ylös:
No, eiks 116:sta ois jo pitänyt aloittaa rauta. Tai mikä sulla normaalisti on? Mulla on normaalisti 150, ja ekassa raskaudessa odotin raudan aloituksen kanssa siihen, että alkoi huoneet pyöriä, oli hirveetä. Tokassa raskaudessa aloitin sitten niin, ettei ikinä pudonnut ees alle 120:n. Ei tullut huimausta.

No se miun terkka sano miulle et ei viel et katotaan jos laskee 100 |O Ja viimeksi miul oli alimmillaan se 89!!

Miul on normaalistikin alhanen hemppa. Tai oli ainakin joskus. Oisko jotain 130 tai päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:

*muoksis, olin ketku ja vakoilin sen sun profiilist.. Anna mennä vaa.. mitä rautaa sulla on?

Obsidania on. Mut meinasin et kokeilisin sitä jotain litkua mitä saa nykyään myös apteekista kun tuo opsidan pistää mahan ihan toimimattomaks. Ja se on tosi kurjaa :/

Turhaa oottelet, senku napsit vaa.. Ku kerran kolmas kuukausiki on ohitettu..
Ja kyllähän se voit sitä litkuakin vetää jos haluut, miä syön 100mg obsidania ja vedän pari purkkii jogurttii ja vähän kahvii päivässä niin pysyy toi mahaki toiminnas ;)

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:

Obsidania on. Mut meinasin et kokeilisin sitä jotain litkua mitä saa nykyään myös apteekista kun tuo opsidan pistää mahan ihan toimimattomaks. Ja se on tosi kurjaa :/

Mulle silloin aikoinaan, suositeltiin sellaista apteekista saatavaa juomaan kuin Kreuterblutsaft ( kirjoituksesta en mene takuuseen ).
Muuta se nosti mun rauta arvoja ihan hyvin, eikä mennyt maha sekaisin.
Ja siinä tulee muitakin vitamiinejä mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:

Mulle silloin aikoinaan, suositeltiin sellaista apteekista saatavaa juomaan kuin Kreuterblutsaft ( kirjoituksesta en mene takuuseen ).
Muuta se nosti mun rauta arvoja ihan hyvin, eikä mennyt maha sekaisin.
Ja siinä tulee muitakin vitamiinejä mukana.

Se oli vissiin just tuo mitä ajattelin kokeilla.

Toivottavasti sopii vatsalle.

Yhteistyössä