Voinko varata jälkikäteen ruokailun NETISSÄ Siljalle???? MITEN???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aalloille lähtevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aalloille lähtevä

Vieras
Hei! Sinä joka tiedät, kerrotko, pystynkö jälkikäteen varaamaan ruokailun buffettiin Siljalle ja miten se tapahtuu??? Matka Tukholmaan siis varattu ja maksettu jo. Lähtö torstaina. Varausnumero on tallessa ja kuulun Cluboneen. En vain mistään löydä tuolta sivulta kohtaa varaukseen. Vai meneekö se sitä kautta, että mennään varaamaan muka matka, mutta otetaan vain ne ruokailut sieltä? En viitsisi alkaa soittamaan sinne. Voihan sen puffetin tietty maksaa laivallakin suoraan, mutta etukäteen maksamalla se on muistaakseni edullisempi ja kerryttää enempi pisteitä. Iso kiitos jos osaat auttaa.
Aika onnettomat nuo Siljan sivut, kun ei sieltä löydy, tai sitten minä olen vain tyhmä :)

Eikö siellä pitäisi olla se kohta mistä tehdään muutoksia varaukseen.
Itse teen kaikki aina soittamalla, joten en siinä mielessä osaa auttaa, mutta siellä pitäisi olla se muutosjouttu.

Itse kyllä soittaisin suoraan Siljalle! Se maksaa hiukan, mutta saapi ainakin varman vastauksen ja paremman mahiksen saada pöytä. Meillä oli joulun tienoilla tilanne, että tulikin yksi ylimääräinen hlö porukkaamme, ja kun soitin ja muutin varausta, niin siellä sanottiin, että menomatkan buffet (ainakin se aikasempi) oli täynnä, mutta pystyivät silti hoitamaan tilanteen niin, että ylimääräinenkin sai paikan ko.buffasta. Jos ei soita, niin sitten tietty voit yrittää varata sen pöydän laivalta lähtiessä, ja jos on täyttä, voi myös jäädä jonoon, jolloin pitää mennä buffan alkaessa sinne ovelle, ja yleensä aina joku on jättänyt tulematta, jolloin voipi saada pöydän. (me saatiin kerran ihan ikkunapöytäkin tuolla tavoin..)

Yhteistyössä