H
"helmivauva"
Vieras
Pelottaa että synnytän pienen sumopainijan
Painoarvio lasketuksi ajaksi on noin 4kg eikä mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä ole. Nyt mennään viikolla 38. Maha on VALTAVA ja sf mitta iso, lääkäristä tämä ei huolestuttavaa kun muuten olen aika pienikokoinen joten mahan pakko kasvaa ulospäin. Masu tuntuu olevan ihan täynnä vauvaa, tuntuu kovalta joka kohdasta eikä vauvalla tunnu olevan enää tilaa potkia vaan möyryää kipeästi vasten kylkiluita. Käynnistämään ei kuulemma ainakaan tuon koon takia ruveta ennen kuin mahdollisesti yliaikaiskontrolleissa. Huono omatunto kun on tullut herkkujakin syötyä raskausaikana ihan kiitettävästi joten nyt pohdin että onko tuo syynä vauvan isohkoon kokoon? Ja voinkohan enää tässä vaiheessa vaikuttaa ettei vauva paisu ainakaan yhtää extraa näillä viimeisillä viikoilla?
Sokeritestissä kävin ja arvot oli mitä parhaat joten siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Lähtöpainoindeksi oli 21 ja painoa on tullut nyt tähän mennessä 6kg eikä viimeiseen kuukauteen ole ihme kyllä tullut ollenkaan painoa lisää vaikka normaalisti olen syönyt ja yrittänyt liikkua minkä nyt näillä valasviikoilla kykenee...
Sokeritestissä kävin ja arvot oli mitä parhaat joten siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Lähtöpainoindeksi oli 21 ja painoa on tullut nyt tähän mennessä 6kg eikä viimeiseen kuukauteen ole ihme kyllä tullut ollenkaan painoa lisää vaikka normaalisti olen syönyt ja yrittänyt liikkua minkä nyt näillä valasviikoilla kykenee...