Voinko tulla paremmaksi ihmiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ulkopuolisille esitän parempaa mitä olen. Olisi häpeällistä jos muut saisivat tietää miten inhottava ihminen olenkaan. Olen vaan oikeasti todella vittumainen ja kireä ihminen. Syntejäni olen monesti pyytänyt anteeksi, rukoilen joka päivä. Mutta en tiedä riittääkö se.

Olen myös hieman epärehellinen ihminen, valehtelen jonkun verran. Voiko sellaista saada anteeksi? En pysty korjaamaan valheitani, en vaan voi kertoa totuutta, en koskaan. Onko se väärin?

Nyt en ole ainoastaan yrittänyt vaan olen ollut hyvä äiti lapselleni. Tiuskimisen ja muun huonon käytöksen olen jättänyt taakseni. Auttakaa minua syntistä ihmistä.

Tottakai voit pyrkiä paremmaksi ihmiseksi! Vaikka itsekin olen kykenemätön antamaan virheitä anteeksi - niin itseni kuin muidenkin, niin itsensä parantaminen ja kehittäminen on aina mahdollista :)

uskoakseni täysin rehellistä ihmistä ei ole olemassa, jokainen päästää valkoisen valheen joskus suustaan ja jokainen meistä on enemmän tai vähemmän kireä ja vittumainen ainakin joskus.

Ainakin pyrin olemaan parempi ihminen ja pari viikkoa olen siinä onnistunutkin. Eikä se ole niin vaikeaa, vaikka olen kyllä joutunut kerran pari valehtelemaan. Tuo tietenkin hieman ahdistaa, mutta en tiennyt muuta ulospääsyä. Nyt yritän laittaa asiani siihen jamaan, ettei enää koskaan tarvitsisi valehdella.

En usko kenenkään paremmuuteen ihmisenä että se olisi tietty taso tai saavutus jossa pysytään maailman tappiin saakka.
Lähinnä tärkeintä on se, että pyrkimys ihmisenä olisi hyvään, mutta kuitenkin olla itselleen armollinen niin kuin Jumalakin on ihmisiä kohtaan.
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja zxz :
Kenelta Sina niita syntejas oot pyytanyt anteeksi? niiltako joita olet loukannu ja valehellu vai kelta. En muista ,etta olisit multa pyytanyt mitaan anteeksi.

Jeesukselta.

Jos kerran oot pyytanyt anteeksiantoa Jeesukselta , sun syntis on sulle anteeksi annettu. Ei Sun tartte murehtia vanhoista aynneista sen enempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
Kenelta Sina niita syntejas oot pyytanyt anteeksi? niiltako joita olet loukannu ja valehellu vai kelta. En muista ,etta olisit multa pyytanyt mitaan anteeksi.

Jeesukselta.

Jos kerran oot pyytanyt anteeksiantoa Jeesukselta , sun syntis on sulle anteeksi annettu. Ei Sun tartte murehtia vanhoista aynneista sen enempaa.

Toivottavasti ei, mutta jotenkin kuitenkin murehdin. Ehkäpä aika auttaa asiaan.

Jeesukselta.

Ei sun tarvitse enää murehtia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Jeesukselta.

Katsotaan nyt, olen kyllä mielestäni ansainnutkin tämän huonon katuvaisen olotilan.

Sinusta ei tule yhtään sen parempi ihminen jos sinä koet et sun täytyy vielä vähän olla katuvaisempi.

"Sillä niin kuin taivas on korkea maan yllä,
niin Herran armo on suuri niille, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä. Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meidän syntimme."
(Psa 103:11-12)

"Kun Jumala antaa meille synnit anteeksi, niitä ei enää muistella. Niihin ei enää palata.
Koska taivas ei ole maassa eikä itä lännessä, ei niitä syntejäkään ole enää olemassa.

Jumalan ei tarvitse enää muistella anteeksiannettuja syntejä.
Hänellä on varaa antaa synnit anteeksi yhä uudestaan.
Jeesuksen kuolema ristillä riittää Isälle.
Riittää se siis sinullekin. :)
Usko rohkeasti itsellesi nämä sanat: Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän on siirtänyt sinun syntisi."

Katsotaan nyt, olen kyllä mielestäni ansainnutkin tämän huonon katuvaisen olotilan.

Sinusta ei tule yhtään sen parempi ihminen jos sinä koet et sun täytyy vielä vähän olla katuvaisempi.

"Sillä niin kuin taivas on korkea maan yllä,
niin Herran armo on suuri niille, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä. Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meidän syntimme."
(Psa 103:11-12)

"Kun Jumala antaa meille synnit anteeksi, niitä ei enää muistella. Niihin ei enää palata.
Koska taivas ei ole maassa eikä itä lännessä, ei niitä syntejäkään ole enää olemassa.

Jumalan ei tarvitse enää muistella anteeksiannettuja syntejä.
Hänellä on varaa antaa synnit anteeksi yhä uudestaan.
Jeesuksen kuolema ristillä riittää Isälle.
Riittää se siis sinullekin. :)
Usko rohkeasti itsellesi nämä sanat: Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän on siirtänyt sinun syntisi."
[/quote]

Hyvä on, uskon.

Jeesukselta.

Ehkapa oletkin ansainnut, mutta siina se anteeksi saamisen "salaisuus" onkin, etta synnit saa anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kun antaa anteeksi itselleen ja pyytää anteeksi niiltä, joita on loukannut, on jo tiellä kohti hyvää ihmisyyttä. Loppu on sitten itsestä kiinni.

Sulla on hyvät mielipiteet ja oikeassa olet.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kun antaa anteeksi itselleen ja pyytää anteeksi niiltä, joita on loukannut, on jo tiellä kohti hyvää ihmisyyttä. Loppu on sitten itsestä kiinni.

Tuo ehka patee anteeksi pyytamiseen ja ehka snteeksi antoon , mutta ei ole luultavasti riittava syntien anteeksi saamiseen.

Yhteistyössä