Voinko reklamoida? Meandi-vaate ollut kerran käytössä, nyt rikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Eli tytöllä eka kertaa ollut uusimman malliston Meandi-paita päällä ja nyt jo rikki saumasta!!! Todella heikkoa laatua!!!

Mutta voiko tuota edes reklamoida, kun ollut kerran päällä ja nyt jo likainen eli ei edes ole käyttämätön, kuten meandin sivuilla vaaditaan jos haluaa palauttaa/vaihtaa tuotteen. Mutta kun tuote selvästi huonolaatuinen!! Tänään olisi tasan 14vrk kaupasta!
Tietääkö joku miten tässä toimitaan?

No mene reklamoimaan ennen kuin on liian myöhäistä. Asiallisella valittamisella pääsee hyvinkin pitkälle. Agressiivisella marmatuksella taas ei :) Joten ole tiukka siitä että odotit laatua, mutta silti ystävällinen.

Kannattaa lähettää vaikka tahraisena takaisin, jotta saat uuden tilalle.Meillä kävi samoin yksien verkkareiden kanssa, mutta olivat sitte nloppuneet. En sitten lähettänyt takaisin ja korjasin itse. Kyllä ärsytti, kun ottaa huomioon hinnan. Eipä ole saumat ratkeilleet Lindexin kympin verkkareissa ;)

Voit reklamoida, ja sun kuuluukin reklamoida, kun tuon hintaluokan vaate hajoaa samantien.

Uusi mallisto lienee aika susi. Päin persettä ommeltuja, heti hajoavia, ekassa pesussa nukkaantuvia ja haalistuvia. Jee jee. Mun periaate on nykyään se, että ostan Meandi:t käytettynä; jos ne on pysyneet hyvinä ekalla käyttäjällä, niin ne pysyy meilläkin :)

Voit reklamoida, ja sun kuuluukin reklamoida, kun tuon hintaluokan vaate hajoaa samantien.

Uusi mallisto lienee aika susi. Päin persettä ommeltuja, heti hajoavia, ekassa pesussa nukkaantuvia ja haalistuvia. Jee jee. Mun periaate on nykyään se, että ostan Meandi:t käytettynä; jos ne on pysyneet hyvinä ekalla käyttäjällä, niin ne pysyy meilläkin :)

Juu, tein jo reklamaation ja minuun otettiin yhteyttä sähköpostitse. Nopeaa toimintaa ainakin tähän asti..

Minkähänlaisia laatu-ongelmia tämän syksyn mallistossa on ollut? tietääkö joku?

[QUOTE="a.p";27220081]
Minkähänlaisia laatu-ongelmia tämän syksyn mallistossa on ollut? tietääkö joku?[/QUOTE]
Sydänpyllyissä on ainakin ollut juttua ihan väärin ommelluista vaatteista (päänaukot vinossa, resorit ihan viturallaan, kuviot väärin), rei'istä, valmiiksi levinneistä painatuksista, ja heti ekassa pesussa rumaksi nukkaantuvista vaatteista.

Mä ostin sieltä pipon lapselle ja hän käytti sitä n. kuukauden. Sitten yhdessä pesussa huomasin reiän mikä johtui "langan heikkoudesta". Reklamoin ja sain uuden pipon tilalle. :)