Siinähän se jo tulikin eli onko antibiootilla jokin vaikutus jonka jälkeen voi turvallisesti ottaa alkoholia.Tossa mun tropissa se varmaan on se 12h kun 12 tunnin välein se otetaan.Mä oon vähä käsi näitten troppien kanssa :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, yleensähän alkoa ei suositella ab-kuurien kanssa koska mm penisilliinissä alko tappaa ne homeet josta se on tehty ja sitten se lääke ei paranna. Jos sulla ei ole nyt mikään erikoisab, niin ei pitäis vaikuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, yleensähän alkoa ei suositella ab-kuurien kanssa koska mm penisilliinissä alko tappaa ne homeet josta se on tehty ja sitten se lääke ei paranna. Jos sulla ei ole nyt mikään erikoisab, niin ei pitäis vaikuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:niin, siis jos metronidatsoli antibiootti, niin sitten pari-kolme päivää on hyvä pitää taukoa alkosta kuurin loputtua.
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, yleensähän alkoa ei suositella ab-kuurien kanssa koska mm penisilliinissä alko tappaa ne homeet josta se on tehty ja sitten se lääke ei paranna. Jos sulla ei ole nyt mikään erikoisab, niin ei pitäis vaikuttaa.
mielenkiintoista tekstiä... itse olen lääkealan ammatilainen, muttei oo tollasta opetettu...
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja ounou:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, yleensähän alkoa ei suositella ab-kuurien kanssa koska mm penisilliinissä alko tappaa ne homeet josta se on tehty ja sitten se lääke ei paranna. Jos sulla ei ole nyt mikään erikoisab, niin ei pitäis vaikuttaa.
mielenkiintoista tekstiä... itse olen lääkealan ammatilainen, muttei oo tollasta opetettu...
Niinkö, eli alkoholi ei tuhoa organismeja?
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja ounou:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:No, yleensähän alkoa ei suositella ab-kuurien kanssa koska mm penisilliinissä alko tappaa ne homeet josta se on tehty ja sitten se lääke ei paranna. Jos sulla ei ole nyt mikään erikoisab, niin ei pitäis vaikuttaa.
Niinkö, eli alkoholi ei tuhoa organismeja?
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:Uskallan kyllä väittää, että penisilliinin teho ei heikkene alkon vaikutuksesta! Vain silloin lääke ei tehoa jos unohtaa kännäilyn takia ottaa lääkkeensä tai oksentaa tabun pois. Ja riski on että maha menee ruikulille, koska penisilliini pitäisi ottaa tyhjään vatsaan... Mutta varsinaista YHTEISVAIKUTUSTA ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja riippuen:Googleta antibiootti ja alkoholi. Mä olen joskus lukenut että ns. tavisantibioottien kanssa alkoholi ok mutta tietyt antibiootit kuten sellaiset jotka otetaan sukupuolitautien hoitoon, on niin äreitä kuureja että ei voi juoda.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja ounou:Uskallan kyllä väittää, että penisilliinin teho ei heikkene alkon vaikutuksesta! Vain silloin lääke ei tehoa jos unohtaa kännäilyn takia ottaa lääkkeensä tai oksentaa tabun pois. Ja riski on että maha menee ruikulille, koska penisilliini pitäisi ottaa tyhjään vatsaan... Mutta varsinaista YHTEISVAIKUTUSTA ei ole.
No, ehkä kunnanlääkärimme on sitten päivityksen tarpeessa, hänen mukaansa ainoa ongelma on tehon heikkeneminen yhteisvaikutuksen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja ounou:Uskallan kyllä väittää, että penisilliinin teho ei heikkene alkon vaikutuksesta! Vain silloin lääke ei tehoa jos unohtaa kännäilyn takia ottaa lääkkeensä tai oksentaa tabun pois. Ja riski on että maha menee ruikulille, koska penisilliini pitäisi ottaa tyhjään vatsaan... Mutta varsinaista YHTEISVAIKUTUSTA ei ole.
No, ehkä kunnanlääkärimme on sitten päivityksen tarpeessa, hänen mukaansa ainoa ongelma on tehon heikkeneminen yhteisvaikutuksen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja valas:Tuo sun lääkkees sisältää jos itsessään pieniä määriä alkoholia,että vois kuvitella ettei haittaa ole
Jos soitat apteekkiin ja kysäset?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:Alkuperäinen kirjoittaja valas:Tuo sun lääkkees sisältää jos itsessään pieniä määriä alkoholia,että vois kuvitella ettei haittaa ole
Oraalisuspensiossa on etanolia, tableteissa ei. Ja aloittajalla mitä luultavimmin tabletit käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:Alkuperäinen kirjoittaja valas:Tuo sun lääkkees sisältää jos itsessään pieniä määriä alkoholia,että vois kuvitella ettei haittaa ole
Oraalisuspensiossa on etanolia, tableteissa ei. Ja aloittajalla mitä luultavimmin tabletit käytössä.