Voinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Hei!
Tänä aamuna tehtynä positiivinen raskaustesti. Tulosviiva väriltään noin puolet kontrolliviivasta, mutta silti aivan selkeä! Viimeiset menkat 16.6, samana aamuna myös negastiivinen raskaustesti! Jälkeenpäin ajateltuna menkat olivat ehkä hiukan niukahkot, runsaat eivät ole ikinä olleetkaan. Sitä edelliset olivat 17.5.
16.6 alkaneiden menkkojen jälkeen otin lääkärin määräyksen mukaisesti ensimmäisen satsin Clomifenejä, alkaen kierron 3 päivä.
Lieviä oireita, joten päätin "huvikseni" kokeilla tänä aamuna, ja plussa pärähti...
Nyt tässä mietin, että voinko ihan oikeasti olla raskaana, vai voiko kyseessä olla joku kemiallinen juttu, virheellinen testi tai jotain muuta? Ja jos olen, niin milloinkahan olen raskaaksi tullut - olenko voinut olla raskaana jo ennen 16.6 alkaneita menkkoja (vuotoa), ja jos, niin mitä Clomit ovat saattaneet aiheuttaa? Soitan toki myös lääkärilleni, mutta ajattelin kysellä myös täältä. Pelottaa...

Kiitos :)
Kyllä kai plussa on plussa, mutta pitää varmistaa vielä tänään, ja ehkä huomennakin! Nyt pelottaa, mitä nämä napsitut Clomit ovat mahdollisesti voineet aiheuttaa tälle pienelle alulle. Raskaanahan niitä Ei saa käyttää ja raskaanahan minun on jo pitänyt olla niiden ottamisen aikana, ja nuo kesäkuun menkat oli kai jotkut "vale-menkat", koska nyt plussaa näytti. Päässä on tänään pyörinyt kaikenlaisia ajatuksia, onneksi huomenna lääkäriin

Hei!
Clomit ei aiheuta väärää plussaa eli kuulostaa siltä, että raskaana olet ja olet ollut jo silloin clomeja napsiessasi. Joillekin testi näyttää plussaa aika myöhään, riippuu niin paljon siitä kuinka hcg alkaa kehittyä...Mutta onneksi olet menossa lääkärille, osaa varmaan ihan parhaiten sanoa, ovatko clomit voineet aiheuttaa jotain. Kerrohan meille sitten lääkärin terveiset. Onnea jokatapauksessa plussasta!

Yhteistyössä