Voinko olla raskaana? Kipeästi neuvoja kaipailen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oiuytr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oiuytr

Vieras
Eli, kuukautiset ovat vasta yhden päivän myöhässä. Mutta mulla on ollu nyt viikon pistelyitä vatsassa ja tuntuu että siellä olisi "painetta".
Yleensä menkkakivut alkaa mulla viikkoa ennen jo milloinka kuukautiset alkaisi. Nyt minulla ei ole ollut oikeestaan YHTÄÄN kipuja. Ei niin minkäänlaisia.
Tein testin samana aamuna kun menkkojen ois pitäny alkaa, negaa näytti.
Voiko olla et se plussautuisi vielä parin päivän päästä? Jos odotan vaikka vielä 4pv.

Kauhee stressi, auttakaas nyt:-(

no tottakai sinä voit olla raskaana, mutta ei nyt noilla oireilla voi mitään raskautta diagnosoida. Teet sen testin parin päivän päästä uudelleen,jos ei menkkoja kuulu. Onko sulla ollu nyt stressiä enemmän viime aikoina tms kun se voi viivästyttää menkkoja

No eihän siinä muu auta kun odottaa :D Noi piinapäivät on kamalia vaikka ihania kuitenkin! Miulla olis ens v.loppuna samat tilanteet käsillä, aika oireetonta jos ei lasketa just tota nippailu ja pistelyä ja paineentunnetta. Viime kierrossa olin kyl niin raskaana vaikken ollukkaan ;) siis kuvittelin ihan kaikki mahdolliset oireet :whistle:

Joo ja tosiaan voihan se vielä muuttua plussaksikin, riippuu millon siulla on ollu ovis. Nyt voit sit vaan piinailla :D

• Tykkää
Reactions: Naspula

Yhteistyössä