v
jos joku vieras kysyy.
Meillä ei ole yhtään yhteistä lasta,,edellisistä liitoista: mulla 2 ja miehellä 3 lasta.
Meillä ei ole yhtään yhteistä lasta,,edellisistä liitoista: mulla 2 ja miehellä 3 lasta.
Kyllähän ne kaikki kuuluu meidän perheeseen, vaikka osa lapsista on vain viikonloppuisin.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mikset voisi jos koet nämä kaikki lapset perheeseesi kuuluviksi. Mä tosin ehkä luonnehtisin että meillä on yhteensä 5 lasta tai jotenkin siten.
Mun mielestä on ihanaa, jos nykyinen pitää lapsia "ominaan". Pahempaa se olis, että ne "entisten kakarat" ei kuuluis uuteen perheeseen ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ei mun ja EXn yhteinen ainaka oo EXn ja hänen nykyisensä laps.
Sit toi on vähän harhaanjohtavaa. Onhan se arki eri asia 3 kuin 5 kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllähän ne kaikki kuuluu meidän perheeseen, vaikka osa lapsista on vain viikonloppuisin.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mikset voisi jos koet nämä kaikki lapset perheeseesi kuuluviksi. Mä tosin ehkä luonnehtisin että meillä on yhteensä 5 lasta tai jotenkin siten.
Niinpä..Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Mun mielestä on ihanaa, jos nykyinen pitää lapsia "ominaan". Pahempaa se olis, että ne "entisten kakarat" ei kuuluis uuteen perheeseen ollenkaan![]()
Näin meilläkin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Meillä ainakin sanotaan että "meillä on.."![]()
Yhteinen talous kuitenkin ja yhteinen koti jossa lapset asuvat.Ei me ainakaan tehdä selontekoa vieraille että nämä on sun ja nämä on mun ja tämä yhteinen.![]()
kyllä mä ainakin ajattelen että mun lasten toinen perhe on mun exän luona, vaikka käyvät siellä vain kerran kuussa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voit jos kaikki asuu teillä.
Mä sanoisin vamrmaan (riippuen toki asiayhteydestä) että meillä on arkisin 3 ja viikonloppuisin 2 lisää tai siihen suuntaan. Siis jos kaikki ei asu aina teillä. Tai että meillä on yhteensä 5 lasta.
Tää on hyvä =)Alkuperäinen kirjoittaja SantaMaria:Meillä ainakin on neljä lasta joista kaksi on mun synnyttämiä :saint:
Onhan se jos se suurimman osan ajastaan viettää heidän tykönään.... ei ehkä biologinen lapsi, mutta mutta....Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ei mun ja EXn yhteinen ainaka oo EXn ja hänen nykyisensä laps.
mun mielestä on kuitenkin eri asia sanoa että meillä on viisi lasta kuin jos sanoisi että perheeseemme kuuluu viisi lasta.Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Mun mielestä on ihanaa, jos nykyinen pitää lapsia "ominaan". Pahempaa se olis, että ne "entisten kakarat" ei kuuluis uuteen perheeseen ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ei mun ja EXn yhteinen ainaka oo EXn ja hänen nykyisensä laps.![]()
No ei vietä vaan asuu mun kans.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onhan se jos se suurimman osan ajastaan viettää heidän tykönään.... ei ehkä biologinen lapsi, mutta mutta....Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ei mun ja EXn yhteinen ainaka oo EXn ja hänen nykyisensä laps.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel