Voinko mä maksattaa naapurilla noi sen kissan jätökset

Jos se tulee kesällä pa****maan meidän lasten hiekkalaatikkoon :kieh:
Pakkohan siitä on sitten hiekat vaihtaa, en mä tota vuosikasta siihen voi laittaa,,
Mut voinko mä vaatia sitä maksamaan noi uudet hiekat?
Ja kyllä, se katti kaverinsa kanssa hengailee tossa pihalla joka hemmetin päivä :headwall:
Ja ihan tiedoksi, en ole kissanvihaaja, meillä on kissa.
Sisä kissa, kissa joka ei ku***si muiden pihaan.

vinci
noo...paha on sunkaan oikeestaan väittää että se olis sen seudun ainoa kissa joka siinä käy tarpeillaa.
ite ehkä vaan kiltisti vaihtasin hiekat ja tekisin päälle peiton ettei ne pääse sinne kuselle...

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
noo...paha on sunkaan oikeestaan väittää että se olis sen seudun ainoa kissa joka siinä käy tarpeillaa.
ite ehkä vaan kiltisti vaihtasin hiekat ja tekisin päälle peiton ettei ne pääse sinne kuselle...
No jos mä otan kuvan siitä itse teossa :kieh: |O
Mä en rupee noita hiekkoja vaihtamaan jatkuvasti sen katin takia!

Toi peitto ratkasu vois olla hyvä idea. Ja voithan aina mainita naapurilles et ei ihan kiva oo et lasten leikkipaikkaa pidetään kusilaatikkona. Ymmärtää varmaan ettet kuitenkaan "pahalla", olethan itsekin kissaihmisiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja katti:
Tee eläinsuojeluilmoitus,ei kovinkaan montaa kertaa käy kattia sieltä lunastamas.
Oikeesti?
Voiko tosta tehdä?
Siis mä en todellakaan kestä enää, sillä on kai kaksi tai kolme kissaa ja meinasin kyllä ensin varoittaa ihan suullisesti ja toooosi asiallisesti..

vinci
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
juu mut ookko sit satavarma et se on kulmakunnan ainoo katti..ettei yöllä käy joku muu siellä....
vaikka siis tiedätkin että se naapurin katti siinä käykin....

meilä on kans hiekkis mut en ite halua pitää sitä ilman kantta tai suojaa kun täällä kissoja kans pyörii..omakin muiden muassa..

kansi vaan hiekka laatikkoo... naapuri voi sen kustantaa.. tai jos saat mirrin kiinni itse teossa niin ei tarvitse kisua montaa kertaa kastella suihkupullolla niin ei tule enää pissille sinne... sillä tavoin meidän lemmikkejä on opetettu pois pahanteosta.. kastuminen ei oo mukavaa kissan mielest..

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Toi peitto ratkasu vois olla hyvä idea. Ja voithan aina mainita naapurilles et ei ihan kiva oo et lasten leikkipaikkaa pidetään kusilaatikkona. Ymmärtää varmaan ettet kuitenkaan "pahalla", olethan itsekin kissaihmisiä :D
Siis mä aion ensin sanoa, mut en mä kyllä siitäkään tykkää et kyhnäävät tossa pihalla koko ajan.
Ja ensi kesänä pitää myllätä tota pihaa muutenkin et koko pihaan ei mitkään peitotkaan auta ja mä en sieltä mitään kakkaa halua löytää!

juu mut ookko sit satavarma et se on kulmakunnan ainoo katti..ettei yöllä käy joku muu siellä....
vaikka siis tiedätkin että se naapurin katti siinä käykin....

meilä on kans hiekkis mut en ite halua pitää sitä ilman kantta tai suojaa kun täällä kissoja kans pyörii..omakin muiden muassa..
No mä nyt otan selvää voinko tosta ilmoituksen tehdä koska sen teen jos noi vienä kiehnää tossa pihassa eikä sanominen auta
Mä en tykkää et ne sontii kukkapenkkeihin ja muuta mukavaa.

Voisinko mä alkaa maksattaan koiranomistajilla pesukulut mitä tulee lastenvaatteisiin ja kenkiin kun ne kävelee ehtaan paskaan tämän tästä :kieh:
Ja vosinkohan mä maksattaa niillä hullujenhuonelaskuni, kun varmasti pian joudun hoitoon tämän asian tiimoilta syntyneen vatutuksen takia :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Voisinko mä alkaa maksattaan koiranomistajilla pesukulut mitä tulee lastenvaatteisiin ja kenkiin kun ne kävelee ehtaan paskaan tämän tästä :kieh:
Ja vosinkohan mä maksattaa niillä hullujenhuonelaskuni, kun varmasti pian joudun hoitoon tämän asian tiimoilta syntynbeen vatutuksen takia :snotty:

tiedän tapauksen missä kaverin kissa saatiin kiinni leikkipaikan hiekkikselta ja lasku tuli kaverille hiekan vaihdosta kun oli tiedot pannassa.
Eli jos toi onnistuu yksityisen henkilönkin pihalla ni kyllähän mä laskuja laitan :heart: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Ja vosinkohan mä maksattaa niillä hullujenhuonelaskuni, kun varmasti pian joudun hoitoon tämän asian tiimoilta syntynbeen vatutuksen takia :snotty:

tiedän tapauksen missä kaverin kissa saatiin kiinni leikkipaikan hiekkikselta ja lasku tuli kaverille hiekan vaihdosta kun oli tiedot pannassa.
Eli jos toi onnistuu yksityisen henkilönkin pihalla ni kyllähän mä laskuja laitan :heart: :saint:

Ja lisään viel et toi koiran kakka on toinen juttu mikä saa mut kiehumaan.
Ihan hyvin vois siitäkin iskee sakon vaikka käteen jos ei osaa niitä piskinsä jätöksiä siivota :kieh:

Mun äiti oli jokunen vuosi sitten pph kerrostalossa, ja itse omilla rahoillaan osti takapihalle hiekkalaatikot, keinut ja pienen liukumäen (näin koska talossa ei asunut pieniä lapsia joten talon rahoista ei herunut) ja sinnehän alkoi naapureiden kissat käydä tarpeillaan.

Aikansa jaksoi laittaa lappua postilaatikkoon ja häätää kissoja pois, kunnes hankki pressun hiekkalaatikon päälle. Mitään reaktiota ei kissan omistajilta herunut vaikka kymmeniä kertoja asiasta mainittiin. Toi on niin raivostuttavaa mutta minkäs teet.

vieras
Tekisin kannen laatikkoon. Jos naapurit on "elinikäisiä" niin naapurisovun nimissä tekisin vain asiallisen huomautuksen. Jos olisivat korrekteja niin varmaan lupautuisivat maksamaan osan.

Meillä oli vastaava ongelma viime kesänä. Eli naapurin kissat jatkuvasti meidän pihassa tarpeillaan, tunkemassa sisään takaovesta/ikkunasta, nukkumassa uniaan pojan rattaissa, yms. Leikkipihassa kävivät p*skalla myös.

Ongelma ratkesi, kun minä ja pari muuta kyllästynyttä naapuria tehtiin tarpeeksi valituksia isännöitsijälle. Kissat lähti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Siis jos ongelma ratkeaa sillä pressulla, niin miks ihmeessä asiasta pitäisi vaikeempi tehdä?
Hei, ekaksi, mä en halua mun pihalleni yleensäkkään pissailemaan vieraita katteja.
Toisekseen, kuten kirjoitin ensi kesänä koko piha on yhtä hiekkalaatikkoa joten en todellakaan halua meidän pihaan yhtään kissan jätöksiä.
Täällä kuitenkin on kolme lasta ja noi kissat tekee mut hulluksi |O

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Meillä oli vastaava ongelma viime kesänä. Eli naapurin kissat jatkuvasti meidän pihassa tarpeillaan, tunkemassa sisään takaovesta/ikkunasta, nukkumassa uniaan pojan rattaissa, yms. Leikkipihassa kävivät p*skalla myös.

Ongelma ratkesi, kun minä ja pari muuta kyllästynyttä naapuria tehtiin tarpeeksi valituksia isännöitsijälle. Kissat lähti :D
No mihinhän mä nyt tekisin valituksia kun on oma talo..
Tai jos tää rassais naapureita yhtä paljon ni voisin kerätä adressin et pitäs ne kissansa sisällä..

Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Siis jos ongelma ratkeaa sillä pressulla, niin miks ihmeessä asiasta pitäisi vaikeempi tehdä?
No eipä ne oo ilmaisia ne pressutkaan ja sitä paskaa on sitten siinä ympäristössä jos ei laatikolle pääse. Minä varmaan ottaisin kissan kiinni laatikolta ja veisin kissataloon eli löytöeläinhoitolaan. Muutaman kerran kun naapuri sen sieltä lunastaa niin eiköhän opi ulkoilemaan vaikka valjaissa.

Yhteistyössä