Voinko mä olla raskaana? Onko kenellekään käynyt näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaanako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaanako

Vieras
Olen ollut kolmesti raskaana ja nyt on samanlaisia oireita, kuin noilla muilla kerroilla. Iltakuvotusta, rintojen arkuutta ja sitten kamalaa piereskelyä. Tämä ei ole vitsi.:)

Mutta siis, mä täysimetän ja syön minipillereitä. Voinko mä silti olla raskaana? Ei edes kuukautiset ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen, mutta voi johtua imetyksestäkin.

No mutta säännöllisesti olen syönyt pillereitä ja vielä imetys päälle. Eikö todennäköisyyden pitäis olla olematon? Olen kuvitellut, että vaan pillereitä unohtamalla voi käydä vahinko.

Pakko tässä testi tehdä, mutta ajattelin vaan kysyä, onko jollain ollut tämä tilanne.

Simppeleintähän olisi tosiaan kipaista apteekkiin tai lähikauppaan hakemaan se pissitikku ja katsoa, mitä se sanoo. Täysimetys saattaa ehkäistä riskiä tulla raskaaksi, mutta ei se todellakaan mikään ehkäisykeino ole! Samoin pillerit ei oo koskaan 100% luotettavia, niinkuin ei mikään ehkäisykeino, sterilaatiota lukuunottamatta. Tämän sai kokea myös kaveri, joka tuli raskaaksi 3,5kk synnytyksestä ja näin ollen lapsilla ikäeroa 1v1kk. Söi pillereitä ja imetti siis myös. Hän tuli myös esikoisestaan raskaaksi pillereistä huolimatta. Eli ei se todellakaan ole niin itsestäänselvää, että ehkäisy toimii.

Simppeleintähän olisi tosiaan kipaista apteekkiin tai lähikauppaan hakemaan se pissitikku ja katsoa, mitä se sanoo. Täysimetys saattaa ehkäistä riskiä tulla raskaaksi, mutta ei se todellakaan mikään ehkäisykeino ole! Samoin pillerit ei oo koskaan 100% luotettavia, niinkuin ei mikään ehkäisykeino, sterilaatiota lukuunottamatta. Tämän sai kokea myös kaveri, joka tuli raskaaksi 3,5kk synnytyksestä ja näin ollen lapsilla ikäeroa 1v1kk. Söi pillereitä ja imetti siis myös. Hän tuli myös esikoisestaan raskaaksi pillereistä huolimatta. Eli ei se todellakaan ole niin itsestäänselvää, että ehkäisy toimii.

No nyt mulle vasta iski paniikki. Sterilisaatio tulee ilman muuta kyseeseen, jos nyt oon raskaana. Oon luullut, et iskee se mahatauti, mutta kun vaan iltaisin kuvottaa ja päivällä ihan hyvä.:(

Kyllä lapsi pidetään, jos raskaana olen, mutta miten selviän siitä järjissäni? Uusi raskaus ja kaikki alusta jälleen.:(

Yhteistyössä