voinko laittaa häihin (vireaana)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kynähame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kynähame

Vieras
mustan kynähameen ja lyhythihaisen shamppanjan/luonnonvaaalean värisen satiinipuseron. Vissiin on kuitenkin sallittua laittaa tuollainen vaalea paita, jos hame on erivärinen, mutta tuleeko tarjoilijamainen vaikutelma? Ja onko hame+paita ollenkaan häihin sopiva yhdistelmä vai pitääkö olla mekko?

mun mielestä siis kokomusta ja kokovalkoinen on kiellettyjen listalla...ei kai sentään musta hamekin:o?... mutta tuleeko tosta musta-valkea yhdistelmästä mieleen tarjoilija? ja anteeksi kirjoitusvirhe otiskossa, "vieraana" siis piti lukea

Siis onko todella niin, ettei vieraalla saa olla valkoista vaatetta? Olin kuvitellut ettei kokovalkoista. Mun mielestä toi yhdistelmä kuulostaa hyvälle. Mites joku paidan väriin sopiva kirkkaampi huivi? Ihan vaan vaikka pikkuhuivi kaulanympärille tms? Ei sovi, jos paidassa on t-paita hihat mutta esimerkiksi hihattomaan kävis. Tai jos otat "iltalaukun" niin joku räikeempi värinen? Vois viedä sitä tarjoilijamaisuutta...

mustat kengät ja mustan laukun ajattelin laittaa, ja huivi ei käy siihen... on tää vaikeeta, kun paljon menee rahaa muutenkin ni jos ois säästänyt sillä että kaivaa kaapista jotain mitä on jo...

Kuulostaa ihan hyvälle, ja paitahan ei ollut vitivalkoinen kuitenkaan? Koruja ja niin kuin mainitsi niin esim punaiset tms kengät ja laukku voisi toimia. Koko valkoista ei saa olla, mutta itsekin kesän häihin laittamassa valkoisen puffihameen ja sen kanssa mustan yläosan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Tuohon asuun vois yhdistää vaikka kirkkaanpunaiset korkkarit ja laukun, niin mahdollinen tarjoilijafiilis katoaisi.

hyvä idea:) mutta sellaisikaan minulla ei ole niin en voi laittaa

Ei kannata. Mikäli homma ei toimi, näyttää siltä kun olisit mennyt silmät kiinni vaatekaapille ja pukenut päällesi. Saa ainakin häävieraat katselemista...

Minkä ikäinen olet? Jos olet alle 40 niin suosittelen mekkoa/tai paita plus hame yhdistelmää. Jos olet reippaasti yli, yhdistelmäsi sallittakoon, tosin ilman punaisia kenkiä.
Värit jotka ovat ehdottomasti pannassa: vitivalkoinen (paljaaltaan, jos on vaikka joku kuvio tai kaksi välinen niin käy), sekä musta liiassa määrin (kengät ja laukku voivat olla, mutta ei juurikaan enempää, ainakaan koko mustaa.)

Yhteistyössä