voinko laittaa 6kk istumaan ulos jo matkarattaisiin,jos käytäs kävelemällä rannalla.ja minkälaisia lakkeja pidätte 6kk ulkona?

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
matkaa noin 2km. ja mulla ei oo vielä kunnon rattaita vaan sellaset nalle puh,jyskistä ostetut matkarattaat. menee kuopalle kun laittaa sen siihen. sit minkälaisia lakkeja pidätte noin pienellä päässä ulkona?peitättekö korvat jos tuulee vähän?joo sori,tyhmiä kysymyksiä:/

No lapsesi osaa varmasti jo istua? Kyllä inä ainakin pistin lapseni istumaan, tuon ikäisenä, voihan sen välillä nostaa syliin, ettei ihan puudu takamus kokonaan :) Me ollaa käytetty jesperjuniorista ostettua lippista jossa takana semmonen huivi niskaan asti, on ollu hirveen hyvä tai sit kalastaja hattu :)

kyllä jos se osaa jo istua. meidän poika ei pysynyt semmoisessa kun ei osannut istua. jos tuulee vähän niin korvat ollaan laitettu piiloon. semmoisia lippiksia saa joka peittää korvat. ja muullin semmoinen hellehattu :)

...
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:
No lapsesi osaa varmasti jo istua? Kyllä inä ainakin pistin lapseni istumaan, tuon ikäisenä, voihan sen välillä nostaa syliin, ettei ihan puudu takamus kokonaan :) Me ollaa käytetty jesperjuniorista ostettua lippista jossa takana semmonen huivi niskaan asti, on ollu hirveen hyvä tai sit kalastaja hattu :)
joo,kun mietin et ei ihan sellasta lakkia vissiin vihti laittaa mikä tuli äitiyspakkauksen mukana?siis se valkonen ohut missä narut.

...
Alkuperäinen kirjoittaja tyttimyyrä:
kyllä jos se osaa jo istua. meidän poika ei pysynyt semmoisessa kun ei osannut istua. jos tuulee vähän niin korvat ollaan laitettu piiloon. semmoisia lippiksia saa joka peittää korvat. ja muullin semmoinen hellehattu :)
tuo meijän vauva muutenki yrittää jo vänkätä istumaan:)vaunuisaki kun loikoilee sisällä niin ottaa reunasta kiija nostaa:)melkein ihtensä istumaan mut sit lösähtää takasi.

voihan semmoisenkin laittaa. kunhan ei oo mikään kauhean paksu ettei pieni ihan läkähdy. ja jos on varjoisaa jossain kohdin missä oleilette niin ei tarvitse hattua ollenkaan koska hiki haihtuu pään kautta ja näin ollen ilman lakkia varjossa mukavempi :)

-
Mä olen istuttanu jo aikasemminkin, kyllähän se jo ihan pian oppii itsekin istumaan tuossa iässä. On suosinu lierillisiä hattuja auringossa, mut jos kovasti tuulee niin kai ne korvat on hyvä suojata.

Mun tyttö ei osannut vielä istua tuon ikäisenä. Selkähän sillä väsyy. En suosittelisi. joku ohut puuvillainen hattu. Ja aurinkolasit. Muista suojata kädet,jalat ja kasvot. Mun tyttö on 1v5kk. isoveli kylläkin istui jo 6kk tukevasti. Nyt 12v :LOL:

neppis
No, jos istuu "järkevästi" eikä valahda/lyyhisty nii miks ei ! Meillä istuttiin tukevasti jo 5kk, syöttötuoli oli käytössä, mutta niin pienenä valui ja "kaatui" matkarattaissa joissa liian pysty selkänoja ja iso istuin. 6kk oli jo ok.
Hattuna meillä on huivi
Vaatteena pelkkä vaippa tai sitten "t-paita" tai hihaton body.

hellettä pukkaa
Meillä tämä nuorempi tapaus piti silloin alle vuoteisenä kesällä sitä äitiyspakkauksessa tullutta valkoista puuvillapipoa päässään. Hän kun ei tykännyt muista hatuista. Pipo päässä kesät talvet.... Sit jos ekaa kertaa aiot istuttaa lasta rattaissa, nii ei ehkä kannata kerralla kovinkaa kauaa istuttaa, vaan välillä pitäisi päästä pois.

Yhteistyössä