voinko käyttää vajaan e-pilleri liuskan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möllötin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

möllötin

Vieras
Kyseessä ihan tavallinen e-pilleri. Eli kaikki pillerit sisältää saman verran vaikuttavaa ainetta. Tästä laatasta on otettu 7 pilleriä. Jos käytän sen niin mulle tulee vissiin sitten lyhyempi kierto? Huomenna loppuu taukoviikko ja tuo vajaa levy on ainoa mitä mulla on jäljellä. Jos voisin käyttää sen ehtisin sen aikana uusimaan reseptin.

No toki voit aloittaa sillä mutta en oo varma riittääkö 2vko pillereitä pitämään ehkäisytehon. Mutta jos tuon kahen viikon aikana saat reseptin uusittua niin sittenhän voit jatkaa uudella reseptillä

[QUOTE="VierAs";28535542]No toki voit aloittaa sillä mutta en oo varma riittääkö 2vko pillereitä pitämään ehkäisytehon. Mutta jos tuon kahen viikon aikana saat reseptin uusittua niin sittenhän voit jatkaa uudella reseptillä[/QUOTE]

Ehkäisyteho ei riitä jos sen kahden viikon jälkeen pitää taas taukopäivät.

Mutta sitten onnistuu jos saa uuden reseptin myötä pillereitä ja niitä tulee syötyä oikea määrä enne taukoja.

Mun mielestä ehkäisytehon pitäis kyllä säilyä. Tässähän pätee sama, kuin jos on syönyt pillereitä normaalisti kaksi viikkoa ja siten unohtaa ottaa pillerin 3.tablettiviikolla: silloin voi lopettaa liuskan siihen ja aloittaa taukoviikon.

Yhteistyössä