Voin alkaa etsimään seurustelukumppania noin 10 vuoden päästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näinkö se menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näinkö se menee

Vieras
Erosta on vuosi ja välillä on haikea olo kun olis kiva jos olis joku vierellä.
mutta en mä voi koskaan tuoda pienten lasten elämään vierasta miestä, uutta "isää".
Ex on paljon mukana lasten elämässä, tuntuu että uusi mies sotkisi sitä kuviota.

Ennen kaikkea musta tuntuu etten voisi koskaan luottaa ihmiseen joka ei oikeasti ole lasteni isä. En ennen kuin lapset ovat niin isoja että ymmärtävät asioita ja eivät tarvi mua enää niin paljoa kuin nyt pieninä.

on niin monta asiaa miksi lasten vuoksi en voi luottaa kehenkään vieraaseen enkä halua tuoda sotkemaan elämän rytmiä.
mutta se vaan tarkoittaa että joudun sitten olla yksin.

Mä käyn joskus baareissa. Viime viikonloppuna olin ja oikeesti kävi ärsyttämään ne kaikki känniset kosiskelijat. Syynä tähän se, että erosin miehestäni juuri alkoholinkäytön takia. Kiva ois tavata mies ihan selvänä... Nettiä en ole kokeillut, aika arveluttavaa.

En mäkään nettiä uskalla.
mä menen baariin ehkä sitten kun pienin on huutamatta yön ilman mua. :D
mutta tiedän että siellä on just sellasia ällöjä kännisiä joihin ei viitsi vilkaista.
pitäis etsiä joku harrastus jossa on paljon miehiä eikä vaan muutama varattu.

Niin se taitaa mennä, jos oikeasti ajattelee muutakin kuin itseään.
Kyllä yksinäisyydestä selviää, kunhan tekee asian itselleen selväksi ja sun aikasi tulee sitten myöhemmin.
Liian usein olen itsekin viereltä katsonut niitä lapsiparkoja, joiden hämmennyksellä/häpeällä perhettään kohtaan ei ole rajaa.
Lasta havettää jo ero ja sitten vielä äidin uudet miesystävät jotka nyt hyvin usein tulevat vaihtumaan, koska se ekakin potkittiin kuvioista ulos kelpaamattomana.

Yhteistyössä