Ä
"äiti"
Vieras
5 vuotias poika on ihan todella vallaton. Vie kaiken ajan kaikilta muilta lapsilta ja tää on niin kamalaa. Toinen lapsi on todella herkkä ja tuo poika huudattaa häntä koko ajan, kolmas lapsi osaakin pitää puolensa. Koko ajan kiljuttaa toista lasta ja hajottaa kaiken mikä tielle osuu ja kun vien jäähylle niin kiljuu siellä koko ajan. Olen niin poikki, nautin niistä päivistä kun poika on ihan normaali lapsi kuin muutkin, mutta kaikessa vilkkaudessaan on kyllä välillä niin raivostuttava. Nyt seisoo jäähyllä taas tekosistaan ja kauan kestää että rauhottuu että voidaan alkaa ottaan aikaa, mutta jäähyllä on jo seisty niin paljon ettei se auta ainakaan. Kaikki muut siivoaa jälkensä, hän ei vaan vänkyttää vastaan koko ajan. Rakastan lasta toki, mutta välillä tämä hänen vanhemmuus on todella raskasta. Selitän ja selitän kuinka toimitaan ja mikään ei jää päähän, aina tehdään samat pahat. Annan aikaa, pelaan jne. Pelitkin menee aina hänen osalta kiljumiseksi jos ei voita ja muut lapset kärsivät tästäkin. Rupee oleen keinot vähissä. Vinkkejä? Olen käynyt hänen kanssaan kaksin retkillä, aivan kuin muidenkin lasten kanssa ja teen lasten kanssa keskenäänkin asioita, mutta kun yritän toimia kaikkien kanssa on se ihan kamalaa. Poika on siis oikeasti vilkas, ei pysty keskittymään palapelejen tekoon ja pikkulegoillakin jään loppujen lopuksi itse rakentamaan kaikki, koska ei pysty keskittymään tekemisiinsä. Muuten on normaalisti kehittynyt, osaa hienosti liikunta juttuja, oppi ajamaan pyörällä tosi pienenä ja näistä nauttiikin. On pihalla paljon päivässä jne, ei pelaa usein videopelejä, koska kun pelaa on koko loppupäivä kiukuttelua, pelaa ehkä kerran kolmessa kuussa tämän takia eikä katso telkkarista kuin pikku kakkosen ja vain harvoin pidämme elokuva iltoja tai mitään. En tiedä kuinka tässä enää toimia.