E
emmie
Vieras
minulla tyttö hieman reilut 2-vuotta. Ja näin alkuun kerron että olen myös yh ollut siitä lähtien kun tyttö oli 6kk. Lapsen "isä" on kuvioissa hyvin heikosti. Tapa lastaan noin kerran viikossa hyvällä tuurilla, ja silloinkin tunnin verran. Muuten ei välitä, vaikka en ole tapaamisia missään nimessä kieltänyt kaiksesta huolimatta. Iso-vanhempia tytöllä ei ole ollenkaan, eikä juuri muutakaan tukiverkostoa minulla ole. Olen siis ollut "yksin" lapsen kanssa lähestulkoon koko ajan. tyttöni ei ole IKINÄ nukkunut öitään heräämättä. Unikouluja on kokeiltu useat kerrat, eikä vieläkään tulosta. Yöunille laitto on yhtä rumbaa..tunnista kahten...ja aina kun luulen että tyttö nukkuu ja pääsen itsekki pitkälleen, tyär saapuu oitis ja taas sama rumba alusta. Päikkäreille meno samalainen ongelma..ollut aina. Neuvolassa tuumasivat vain , että tyttö ei ole hyväunista sorttia :kieh: Eli tämä se suurin ongelma meillä on...ja nyt kun uhmaikä on pahimmillaan...voimat alkaa olla aikasta finito! Tyär on erittäin voimakas tahtoinen nuori neiti, ja melko vilkas myös. Aamut huonosti nukutun yön jälkeen alkaa kiukulla,kitinällä ja ilkeyksien tekemisillä.Tätä jatkuu koko päivä, vaikka mitä yritän keksiä. Mikään ei ole hyvä. Alkaa jo tuntumaan että helpommalla pääsee, ku antaa vain periksi..mutta tiiän sen olevan tulevaisuutta ajatellen järjenköyhää. En vaan tiiä mistä sais apua, kun eivät etes neuvolassa ota tosissaan...rakastan lastani yli kaiken, mutta välillä (nyt) tuntuu taas etten kertakaikkiaan jaksa enään...olisi vielä niin paljon muutakin kirjotettavaa, asiaan liittyvää..mutta tulee turhan pitkästi tekstiä :/ Teki vain hyvää saada kirjotettua edes tänne ja purkaa pahaa oloa...jos vaikka löytyisi kohtalotoveri :flower: :heart: