Voimat loppuu esikon kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
kukaan ei ennen uskonu mua millainen tuo meidän esikko on..
tänään 5v neuvolassa se sai raivokohtauksen..
huusi ja potki ja löi...
sekä minua että kerran neuvola tätiä...
ei mihinkään suostunut...

kaksin käsin sain pitää kiinni ja puristaa ettei päässy enää löymään...
nyt on sitten aika perheneuvolaan...

mä en tiedä pitäskö mun itkeä vai nauraa helpotuksesta...
kai tähän joku järki nyt tulee..
mä olen muutenkin ollut masentunut ja meillä muutama kuukausi sitten heitti avioliittokin härän pyllyä...

ja sit vielä naapuri kysyy että millonkas teille kolmas on tulossa...
tämä aamupäivä sen taas todisti että kolmatta ei tule, ei nyt eikä välttämättä koskaan...
mä haluan vain eläimiä...

arvaappa mitä minä olen miettinyt,että miksi ihmiset ikinä haluavat toisen apsen,en minä ainakaan tämän jälkeen! poitsu on tosi rakas,enkä hänestä luopuisi. mutta toista ei,ei tule. ei todellakaan. että ymmärrän hyvin kyllä ettet halua kolmatta,minä en halua edes toista.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
huusi ja potki ja löi...

mä olen muutenkin ollut masentunut ja meillä muutama kuukausi sitten heitti avioliittokin härän pyllyä...

Toivottavasti poikasi saa apua ja pian!! Voi että mua säälittää nää "nykyajan" lapset...voi ressukoita. Äidit on masentuneita ja isät on mitä on...koeta siinä sitten lapsena kasvaa ja saada huomiota äidiltä. Mutta miten äidiltä saa huomiota kun äitiä masentaa?!

tämä aamupäivä sen taas todisti että kolmatta ei tule, ei nyt eikä välttämättä koskaan...

Onko hän ollut aina "vaikea" lapsi? Tuli vain mieleeni, että kuopuksella oli vaikein ikäkausi n. 5-vuotiaana, sitä kesti lähes vuoden. Vanhemmilla lapsilla ei niin rajua ikäkautta ollut.

Tätä nykyistä ekaluokkalaista ei uskoisi samaksi pojaksi; ei voisi kuvitella, että tämä kullanmuru on joskus voimia koitellut.

tylyjä kommentteja. noinko te lohdutatte oikeessakin elämässä ihmistä, jolla on vaikeeta? hävetkää vähän.

mellu: toi saatto olla ihan lottovoitto että raivari tuli just neuvolassa. perheneuvoloihin kun on ainakin etelässä helkutan pitkät jonot, eikä sinne niin vaan pääse tiukemmissakaan tilanteissa. nyt saitte heti ajan ja toivottavasti vyyhti lähtee purkautumaan. muista perheneuvolassa kertoa myös omasta masennuksestasi ja teiän avioliiton tilanteesta, josko niihinkin saisit jotain apua.

ja ennenkaikkea: voimia esikoisesi kanssa! älä edes mieti mitään kolmansia lapsia ja ulkopuolisten kommentteja, vaan keskity olemassaolevaan perheeseen ja lapsen auttamiseen. paha olohan sillä on, jos tuommosia kohtauksia saa. lapsi on ihan yhtä hukassa ja hädissään kuin sinäkin ja hyvä on että saatte nyt apua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
huusi ja potki ja löi...

Toivottavasti poikasi saa apua ja pian!! Voi että mua säälittää nää "nykyajan" lapset...voi ressukoita. Äidit on masentuneita ja isät on mitä on...koeta siinä sitten lapsena kasvaa ja saada huomiota äidiltä. Mutta miten äidiltä saa huomiota kun äitiä masentaa?!

tämä raivoa ja on tyttö...

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Onko hän ollut aina "vaikea" lapsi? Tuli vain mieleeni, että kuopuksella oli vaikein ikäkausi n. 5-vuotiaana, sitä kesti lähes vuoden. Vanhemmilla lapsilla ei niin rajua ikäkautta ollut.

Tätä nykyistä ekaluokkalaista ei uskoisi samaksi pojaksi; ei voisi kuvitella, että tämä kullanmuru on joskus voimia koitellut.

ei ole ollut..
2-3v oli normaali uhma ja sitten taas normaalia vähän aikaa..mut nyt on vuosi mennyt tuon raivotarta tyynnytellessä...

Alkuperäinen kirjoittaja :
arvaappa mitä minä olen miettinyt,että miksi ihmiset ikinä haluavat toisen apsen,en minä ainakaan tämän jälkeen! poitsu on tosi rakas,enkä hänestä luopuisi. mutta toista ei,ei tule. ei todellakaan. että ymmärrän hyvin kyllä ettet halua kolmatta,minä en halua edes toista.

Samaa mieltä, oon kans just noin aatellu. Yhdessä on ihan tarpeeks kattomista. Ei käy kateeks joilla on enemmän lapsia kun 1 :)

Jaksamista! Muuta en osaa sanoa ko ainakin toistaiseksi lapset olleet suht helppoja (pieniäkin vielä), vaikka 2-veellä alkaa olemaan vähän uhman poikasta.

Kaikesta huolimatta, onneksi lapsetkin lopulta kasvaa... lopulta pääsette vaikean vaiheen yli ja alkaa arki taas luistamaan. Kyllä se siitä!

Voimia! Todellakin "onnenpotku", että toi raivari sattui neuvolassa ja saitte heti lähetteen eteenpäin. Ystäväni sai kamppailla pitkään, ennenkuin kukaan otti äidin juttuja todesta ja heidän 4v sai passituksen perheneuvolaan.

Meillä koululainen (kiltti ja "helppo" lapsi pienenä) kiristää nyt kaikkien hermoja ja saa raivareita jatkuvasti koulussa. Aamupäivä mennytkin puhelimessa, viimeisen tempauksen selvittelyssä...

Yhteistyössä